استاندار خراسان رضوی: شهرداری و شورا همچنان پروژه‌های مربوط به حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارند معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: بلوار قمر بنی هاشم شاه‌بیت تمام پروژه‌های توسعه شرق مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه بلوار قمر بنی هاشم یک پروژه حیاتی در زمینه توسعه به شرق مشهد است نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است شهردار مشهد: از سال گذشته تا امروز ۳۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده است + فیلم تاثیر مستقیم احداث بلوار قمربنی‌هاشم(ع) مشهد در کاهش ترافیک و تصادفات بازدید مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از مؤسسه فرهنگی شهرآرا ۷۰ درصد زمین‌های مشهد وقفی است ۳۰ سامانه هوشمند خدمات شهری در خدمت شهروندان مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: زیست بوم رسانه را شورا مصوب، اما فرمانداری رد کرد | مشهد نیاز به تیم فوتبال دارد، اما کسی همراهی نمی‌کند نقص فنی ترمز،علت تخلیه مسافری قطار شهری مشهد بوده است(۱۷مرداد۱۴۰۳) شهردار مشهد: قلم، زبان و دوربین خبرنگاران باعث ماندگاری اقدامات و خدمات می‌شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شهرآرا در بهترین فرم خود قرار دارد و مردمی است + فیلم شورای شهر مشهد آمادگی دارد در کنار خبرنگاران شهرآرا، مشکلات مردم را حل و فصل کند + فیلم عضو شورای شهر مشهد: امیدوارم سال آخر شورای ششم سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی باشد + فیلم تغییر ساعت فعالیت متروی مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: شهرآرا توجه مطلوبی به مسائل زائران دارد + فیلم ادارات و بانک‌های مشهد و خراسان‌رضوی پنجشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد + جزئیات مدیرعامل سازمان عمران: مشهد بزرگ‌ترین تولیدکننده آسفالت در شرق کشور است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نهضت آسفالت امسال در اولویت مدیریت شهری است + فیلم ترکیب جدید اعضای کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم ترکیب جدید اعضای کمیسیون سامان‌دهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم
سرخط خبرها

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: بلوار قمر بنی هاشم شاه‌بیت تمام پروژه‌های توسعه شرق مشهد است

  • کد خبر: ۲۴۴۰۰۰
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: بلوار قمر بنی هاشم شاه‌بیت تمام پروژه‌های توسعه شرق مشهد است
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: شاه‌بیت تمام پروژه‌های توسعه شرق مشهد افتتاح بلوار قمر بنی هاشم است. 

به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان یزدی امروز، ۱۸ مردادماه، در مراسم بهره‌برداری از چهار كيلومتر بلوار و تقاطع غير همسطح حضرت قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: در مجموعه شهرداری مشهد کلان‌پروژه‌هایی را با نگاه و رویکرد شورای شهر مشهد یعنی توجه به حاشیه شهر و افزایش خدمات‌رسانی و اولویت توسعه به شرق مشهد در نظر گرفته بودیم.

وی افزود: تعریض پل دهرود، دوربرگردان شهید میرزایی و تعریض پل باهنر انجام شد. شاه‌بیت تمام این پروژه‌ها افتتاح بلوار قمر بنی هاشم است. این پروژه در صد متری قرار گرفته که حجم ترافیکی زیادی در بزرگراه غدیر و بابانظر داریم.

وی ادامه داد: دسترسی در بلوار حر از محدوده ورودی شهر از سرخس بسیار سخت بود و با ترافیک ‌سنگینی وارد بلوار حر می‌شد که شهرک شهید رجایی را درگیر می‌کرد و شاهد ترافیک سنگین و تصادفات بودیم. برای حل این موضوع این بلوار طراحی شد که به صورت کمربندی شهرک شهید رجایی را دور می‌زند. دسترسی معابر داخل شهرک به داخل بلوار حر سخت بود که می‌توانیم دسترسی بهتر و رفاه بیشتری را در شهرک شهید رجایی و شهرک شیرین داشته باشیم.

محمدیان یزدی بیان کرد: ابرپروژه بعدی شهرداری مشهد بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در کنار این بلوار است. بلوار قمر بنی هاشم محرک توسعه و افزایش سطح خدمات در این محدوده خواهد شد. یکی از تعارض‌های اصلی در مسیر پروژه خط راه‌آهن بود که برای اجرای این زیرگذر ناچار بودیم ریل راه‌آهن را ۱۰۰ متر منحرف کنیم که بعد از اجرای عملیات مجدد ریل را سر جای خود برگرداندیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: راه‌آهن در این مسیر کمک کرد و ما نیز عرشه پل را عریض در نظر گرفتیم تا اگر قطار برقی مشهد تهران هم اضافه شود، دیگر تعریض لازم انجام شده است. کنار پل دو دوربرگردان ایجاد کردیم تا دسترسی محلات از بالا مهیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه دیگر دسترسی دوم بهشت رضا از مجاورت ذیل راه‌آهن تا پشت بهشت رضا و دسترسی به کنارگذر شمالی بوده که در استانداری در حال بررسی است.

محمدیان یزدی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه اقدامات زیادی انجام شده است. سه میلیون و ۶۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۳۳۰ هزار متر مکعب اجرای لایه‌های زیر اساس، ۵۰۰ هزار تن آسفالت، ۳۰ هزار متر مکعب بتن‌ریزی، ۲۱۰۰ تن آرماتوربندی، ۴۵۰ هزار متر مربع قالب‌بندی، ۷۷ هزار تن جدول و کانال، ۵۰ تن گاردیل و نرده، ۳۰ هزار متر مربع فضای سبز انجام شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: چپ‌گرد شاهنامه به پیامبر اعظم(ص)، دوربرگردان ابوطالب شرقی، تقاطع انقلاب، میدان فهمیده، میدان خیام، دوربرگردان هاشمی رفسنجانی و جلوخوان پایانه مسافربری از پروژه‌هایی است که تلاش می‌کنیم در سال آخر مدیریت شهری به ثمر برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->