جزییات از سرگیری اعزام زائران به حج عمره از زبان وزیر ارشاد آیا امکان تغییر نذر اربعین وجود دارد؟ تشریح ویژه برنامه‌های شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی گام‌هایی به‌سمت حسین (ع) بررسی آسیب‌های طمع کاری از منظر اسلام ضرورت توجه به منظومه محتوایی زیارت تولیت آستان قدس رضوی: هنرهای نمایشی، ابزار قدرتمندی برای ترویج ارزش‌های دینی است سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید شد تا ۱۰ سال آینده، حدود ۵۰ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین شرکت خواهند کرد مدیر رادیو سراسری زیارت: رادیو زیارت در طی چند سال فعالیت خود احیای امر امامت را انجام داده است ثبت‌نام ۱۷۰ هزار نفر از خراسان رضوی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی: زیارت امام‌رضا(ع) انحصاری‌ترین ظرفیت جمهوری اسلامی و بزرگ‌ترین مزیت نظام برای امیدآفرینی و سرمایه اجتماعی است تشرف جمعی از دانشجویان بوسنیایی به حرم امام رضا (ع) برپایی نمایشگاه آثار استاد «حسن آلینجا» از ترکیه در حرم مطهر رضوی مراقب ورودی‌های قلب باشیم روایت تاریخ از حضرت رقیه(س) دردانه سه ساله امام حسین(ع) ۵ هزار مشهدی مهمان سفره بزرگ حضرت رقیه(س) مجتمع آیه ها، میزبان نخستین یادواره ۶۳ کارمند شهید خراسان رضوی | اقتدار امروز ملت، ثمره مجاهدت شهداست ویدئو | ناگفته‌هایی از مبادله پیکر شهید حججی با داعش در اسارت جرم خبرنگاران از رزمنده‌ها بیشتر بود+ فیلم
سرخط خبرها

جزییات از سرگیری اعزام زائران به حج عمره از زبان وزیر ارشاد

  • کد خبر: ۲۴۴۵۹۰
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
جزییات از سرگیری اعزام زائران به حج عمره از زبان وزیر ارشاد
وزیر ارشاد گفت: از روزهای آینده دور جدید اعزام های حج عمره آغاز خواهد شد و تا سالی یک میلیون نفر به این سفر اعزام خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ دولت سیزدهم با حضور در میدان آزادی تهران از روند برگزاری رویداد آیینی محرم شهر بازدید کرد.

اسماعیلی در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوالی درباره دور جدید سفر حج عمره گفت: همانطور که می‌دانید حج عمره از اردیبهشت‌ماه امسال برقرار شده و سه دور اعزام زائران را داشتیم؛ با این حال، شاید به دلیل همزمانی آن با حج تمتع، در جامعه انعکاس زیادی پیدا نکرد. انشاءالله از روز‌های آینده دور جدید اعزام‌های عمره آغاز خواهد شد. سیاستگذاری ما این است که تا سالی یک میلیون نفر بتوانند در سفر عمره حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی نیز تمهیدات ارزی لازم را پیش‌بینی کرده و ارز نیمایی می‌دهیم. به نظرم نسبت به دیگر سفرها، سفر ارزانی است و زائران با عددی حدود ۴۰ تا ۴۲ میلیون می‌توانند به مدت ۱۰ روز به این سفر بروند.

اسماعیلی تاکید کرد: اولویت اعزام‌ها با کسانی است که سال‌های گذشته ثبت‌نام کرده‌اند و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم تعداد بیشتری از مردم را عازم این سفر کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->