تردد بیش از ۲۳ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی تمرچین (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) نایب قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی ایران در جهان گیر کردن در آسانسور و حریق ساختمان همچنان در صدر حوادث داغ مشهد ۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور معروف در شهرک سیدی مشهد اصلاح بخشنامه اجبار معلمان به ادامه خدمت بعد از ۳۰ سال کار معاون جدید اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در جمع تشکل‌های مردمی حاضر شد ثبت ۴۶ هزار نفر اسکان تابستانی در مدارس خراسان رضوی سفر اربعین با گذرنامه‌هایی که کمتر از ۶ ماه اعتبار دارند، مجاز شد دستگیری دختر پسرنما در مشهد کودکان مبتلا به سرطان در خراسان‌رضوی تا هجده‌سالگی حمایت می‌شوند + فیلم ۶۰ مرکز غیرمجاز پزشکی در مشهد پلمب شدند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی آتش‌سوزی‌های طبیعت از ابتدای امسال نسبت‌به تمام سال گذشته اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی نشانه‌ها و عوارض خطرناک کم‌آبی بدن چیست؟ | زنان و مردان روزانه چقدر باید آب بنوشند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از جمعه لغو اعتبار گذرنامه حداقل ۶ ماه ویژه سفر به اربعین برای تسهیل سفر عراق دستگیری ۱۰ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + عکس سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش: تعداد ردیف‌های استخدامی این وزارت‌خانه عدد خوبی بوده است | رتبه‌بندی معلمان؛ اتفاقی مبارک در آموزش‌وپرورش چه عواملی باعث صافی کف پای کودک می‌شود؟ افراد با علائم بیماری‌های عفونی و ویروسی بهتر است که به سفر اربعین نروند
سرخط خبرها

دستگیری ۱۰ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۴۶۷۳
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
دستگیری ۱۰ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + عکس
۱۰ تن از عاملان درگیری مسلحانه خونبار در مشهد که ۵ نفر را راهی بیمارستان کرده بودند، با تلاش پلیس دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، اوایل اردیبهشت گذشته، تعدادی از اوباش مسلح وارد یکی از خیابان‌های بولوار حُرّ در منطقه شهرک شهید باهنر مشهد شدند و با شلیک‌های وحشتناک، صحنه‌های دلهره آوری را مقابل دیدگان مضطرب شهروندان رقم زدند. آنان در پی شعله‌ور شدن آتش اختلافات قبلی، سلاح‌های شکاری را به دست گرفتند و در حالی به سوی طرف‌های دیگر شلیک کردند که صدای دلخراش توهین و فحاشی نیز فضای محله را آلوده کرد.

طولی نکشید که چماق به دستان و قداره بند‌ها نیز به منازل هجوم بردند و برق محل را هم قطع کردند. این صحنه‌های ترسناک لحظاتی بعد رنگ وحشت به خود گرفت و علاوه بر طرف‌های مقابل نزاع مسلحانه، ۳ شهروند رهگذر نیز هدف گلوله‌های ساچمه‌ای قرار گرفتند و خون آلود نقش بر زمین شدند.

طولی نکشید که با گزارش ماجرای تکان دهنده به پلیس ۱۱۰، گروهی از نیرو‌های انتظامی و امدادگران اورژانس عازم بولوار حُرّ شدند و ۵ مجروح این حادثه را به مرکز درمانی انتقال دادند، اما گانگستر‌های این نزاع مسلحانه خونبار به مکان نامعلومی گریخته بودند. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان دستور‌های محرمانه‌ای را برای شناسایی سریع عاملان وحشت آفرینی و اوباش قداره بند صادر کرد و بدین ترتیب رصد‌های اطلاعاتی توسط نیرو‌های کلانتری شهید باهنر مشهد وارد مرحله جدیدی شد.

آنان در چند عملیات هماهنگ و ضربتی موفق شدند ۳ تن از عاملان اصلی این نزاع خونبار را در حالی شناسایی و دستگیر کنند که ۲ متهم این پرونده نیز روی تخت بیمارستان تحت نظر پلیس قرار داشتند. از سوی دیگر، ادامه عملیات‌های تخصصی با نظر جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی به گروه ورزیده‌ای از نیرو‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد سپرده شد و شناسایی مخفیگاه گانگستر‌های فراری با بهره گیری از فناوری‌ها و ظرفیت‌های علمی آغاز شد و سرانجام مخفیگاه ۵ تن دیگر از عاملان اصلی این نزاع خونبار به محاصره پلیس درآمد.

دستگیری ۱۰ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + عکس

این گونه بود که افسران زبده پلیس اطلاعات و امنیت با کسب مجوز‌های قضایی از قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و در چند عملیات ضربتی ۵ متهم فراری را به دام انداختند و دو قبضه سلاح شکاری وینچستر نیز از آنان کشف کردند.

بررسی‌ها نشان داد ۲ تن از گانگستر‌های نزاع دسته جمعی از اتباع خارجی هستند و تابعیت ۳ متهم دیگر نیز هنوز مشخص نشده است، اما تحقیقات بیشتر در حالی همچنان ادامه دارد که یکی از متهمان در اعترافاتی وحشتناک ماجرای تکان دهنده‌ای را فاش کرد. او گفت: با طایفه طرف مقابل از مدت‌ها قبل درگیری داریم و چند روز قبل هم یک بار دیگر نزاع خونینی بین ما رخ داد به طوری که وقتی من با سر وصورت خون آلود به خانه ام رفتم، همسر باردارم با مشاهده این وضعیت دچار حمله عصبی شد و با حالتی وخیم به بیمارستان انتقال یافت، اما او در مرکز درمانی جان سپرد و فرزندم نیز از دنیا رفت. به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفتیم و به محل اقامت طایفه مقابل آمدیم و این گونه درگیری دیگری ایجاد شد.

بررسی‌های پلیس درباره ادعا‌های این مرد نیز آغاز شده است.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->