سرخط خبرها

وضعیت میزبانی استقلال هنوز مشخص نیست | بی‌خانمانی آبی‌ها

  • کد خبر: ۲۴۴۸۹۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
وضعیت میزبانی استقلال هنوز مشخص نیست | بی‌خانمانی آبی‌ها
تیم فوتبال استقلال برای میزبانی از ملوان در هفته دوم لیگ برتر هنوز ورزشگاهی ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال برای مسابقه هفته دومش مقابل ملوان بندرانزلی هنوز ورزشگاه مناسبی پیدا نکرده است. آبی‌های پایتخت که دوم شهریور باید از قو‌های سپید انزلی پذیرایی کنند، تا اینجای کار هنوز نتوانسته‌اند ورزشگاه مدنظرشان را به سازمان لیگ معرفی کنند و همین اتفاق باعث شده است تا مسئله میزبانی تیم نکونام رفته‌رفته به بحران تبدیل شود.

در تهران هیچ‌کدام از دو ورزشگاه آزادی و تختی امکان برگزاری مسابقات را ندارند و به همین دلیل پرسپولیس هم مشکل مشابه آبی‌ها را داشت که خیلی زود به‌سراغ ورزشگاه ایرالکو رفت و مسئله میزبانی‌اش را حل کرد. اما آبی‌ها در هفته دوم نمی‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند. چون آلومینیوم خودش در این هفته میزبان نساجی مازندران است.

مدیران آبی‌پوش در ابتدای راه سراغ مدیران ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد رفتند، اما پیگیری‌هایشان به ثمر ننشست و درنهایت فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، در مصاحبه‌ای گفت: درخواست ما برای میزبانی ابتدا ورزشگاه آزادی تهران بود که این اتفاق عملی نشد. در ادامه به سراغ ورزشگاه امام‌رضا (ع) رفتیم و باوجود پیگیری‌های زیاد، درنهایت این ورزشگاه هم امکان میزبانی از استقلال را پیدا نکرد!

شاید از همان ابتدا مشخص بود که ورزشگاه امام‌رضا (ع) نمی‌تواند میزبان بازی‌های استقلال در لیگ باشد و همین شد که نام ورزشگاه‌های دیگر هم به میان آمد تا کلاف میزبانی آبی‌ها پیچیده‌تر از هر زمانی شود.

ورزشگاه شهر قدس، جدیدترین گزینه استقلال

در این بین به نظر می‌رسد ورزشگاه شهر قدس جدیدترین گزینه استقلال برای میزبانی از ملوان خواهد بود. سمیعی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در مصاحبه‌ای گفت: درخواست ما برای میزبانی، مشهد بود که این اتفاق رخ نداد و حالا می‌خواهیم در شهر قدس از حریفانمان میزبانی کنیم. به ما قول دادند بازی‌های بزرگ تیم‌های مدعی و بازی‌های لیگ نخبگان آسیا هم در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما اگر آزادی نشد، در مشهد از حریفانمان میزبانی خواهیم کرد.

صحبت‌های مدیرعامل استقلال درحالی مطرح می‌شود که ورزشگاه شهرقدس هم بی‌ایراد نیست و مشکلات زیادی دارد. واقعیت این است که احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار کم است و بعید به نظر می‌رسد که فدراسیون و شورای تأمین استان با چنین موضوعی موافقت کنند. در سال‌های گذشته هربار که پرسپولیس و استقلال ناچار شده اند در ورزشگاه شهر قدس با تیمی بازی کنند، امکان حضور هوادارانشان فراهم نشده است. الان هم وضعیت این ورزشگاه نسبت به یکی‌دو سال پیش تغییری نکرده و خیلی بعید است که مسئولان با حضور هواداران در این ورزشگاه موافقت کنند؛ آن هم برای مسابقه‌ای که استقلالی‌ها می‌خواهند اولین میزبانی‌شان را تجربه کنند.

البته این همه داستان نیست و شنیده می‌شود چمن این ورزشگاه هم وضعیت مناسبی ندارد و استقلالی‌ها اگر به‌دنبال بازی‌کردن روی زمین هستند، نمی‌توانند روی ورزشگاه قدس چندان حساب کنند.

ورزشگاه سردار آزادگان؛ استقلال در قزوین می‌ماند

حالا یک نام جدید به میان آمده و آن هم ورزشگاه سردار آزادگان قزوین است؛ ورزشگاهی که در هفته اول میزبان مسابقه شمس‌آذر و استقلال است و اگر در و تخته جور شوند، احتمالا در هفته دوم برای استقلال میزبانی خواهد کرد. البته این ورزشگاه هنوز شرایط استاندارد کامل را ندارد و بحث نور آن با معضلاتی روبه‌روست، اما باتوجه به اینکه بازی اول شمس‌آذر باید با استقلال در همین ورزشگاه برگزار شود، پس برای هفته دوم مسابقات استاندارد‌های لازم وجود خواهد داشت.

این همه درحالی است که به نظر می‌رسد مدیران استقلال هم به‌طور جدی دنبال حل مشکل اصلی تیمشان نیستند و بیشتر به‌دنبال اجرای شو‌های تبلیغاتی خودشان هستند. زیرا تیم رقیب هم که وضعی مشابه این تیم دارد، بی‌دغدغه و خیلی زود مشکلش را حل کرد و حتی پیگیر مسئله ورود کمک‌داور ویدئویی و نصب آن در همین ورزشگاه بود که درنهایت عملی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->