میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

اصرار مدیران شهرخودرو و تعلل در کمیته استیناف

  • کد خبر: ۲۴۵۴۳
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
اصرار مدیران شهرخودرو و تعلل در کمیته استیناف
شیوع ویروس کرونا رسیدگی به حکم کمیته انضباطی در پرونده ۲ بازیکن شهرخودرو توسط کمیته استیناف را عقب انداخته است که با اعتراض مدیران شهر خودرو همراه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بیش از ۴۵ روز پیش کمیته تعیین وضعیت در حکمی ۲ بازیکن شهرخودرو یعنی حسن جعفری و میلاد سرلک را ۴ ماه محروم و باشگاه شهرخودرو را از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد؛ اتفاقی که قبل از دیدار با پرسپولیس رخ داد و صدای مشهدی‌ها را در آورد تا آن‌ها اعتراض خود را به کمیته استیناف ببرند.

مدیران شهرخودرو دلیل این حکم کمیته تعیین وضعیت را یک تهمت تلقی کردند و معتقدند کمیته تعیین وضعیت به دلیل یک سری از شبهات چنین جریمه‌ای را برای باشگاه مشهدی در نظر گرفته است؛ اتفاقی که مدیران شهرخودرو زیر بار آن نمی‌روند و حتی اذعان کرده‌اند که با باشگاه نساجی به توافق رسیده بودند و نیاز به چنین جریمه و حکمی نبود. دلیل حکم این کمیته این بود که ۲ بازیکن فصل قبل نساجی تنها ۲۴ ساعت بعد از فسخ قرارداد با تیم قائمشهری، با شهرخودرو به توافق رسیده و قرارداد امضا کردند؛ اتفاقی که گمانه‌زنی در خصوص مذاکره باشگاه مشهدی با این ۲ بازیکن در زمان عضویتشان در نساجی را افزایش می‌دهد و سر نخ اصلی کمیته تعیین وضعیت برای صدور این رای بوده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده تا جلسه کمیته استیناف عقب بیفتد اما باشگاه شهرخودرو مدعی است که این کمیته در بررسی این پرونده تعلل کرده است و به تماس های این باشگاه پاسخ نداده است‌.
هر چند جلسات کمیته انضباطی چند روزی است آغاز شده است و حتی این کمیته آرای چند پرونده را هم اعلام کرده است اما کمیته استیناف هنوز تشکیل جلسه نداده است. در این راستا فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چندین بار با کمیته استیناف تماس گرفتیم اما کسی پاسخگو نبود. انگار دلشان نمی‌خواهد به این پرونده رسیدگی شود. ما به دنبال حق طبیعی خود هستیم و بازیکنان ما نادرست محروم شده‌اند زیرا ما حتی با باشگاه نساجی نیز به توافق رسیده بودیم و دلیلی برای محرومیت ۲ بازیکن ما آن هم در آستانه بازی مهمی چون پرسپولیس وجود نداشت.

اما علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پرونده محرومیت 2 بازیکن شهرخودرو که توسط کمیته تعیین وضعیت صادر شد تصریح کرد: ما هنوز زمانی را برای رسیدگی به این پرونده در نظر نگرفته‌ایم و هر موقع قرار باشد، ابلاغی صورت بگیرد ما آن را بر روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهیم کرد. همچنین شایعاتی در خصوص این که کمیته استیناف از روی عمد این پرونده را بررسی نمی‌کند وجود داشت که باید بگویم این‌ها زایده ذهن و توهم کسانی است که آن را مطرح کرده‌اند و کمیته استیناف در هیچ پرونده‌ای نگاه یک طرفه ندارد.

با این اوصاف و با توجه به اظهار نظرهای مسوولان شهر خودرو به نظر می رسد اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را رد کند شهر خودرو می تواند مدعی نتیجه بازی با پرسپولیس شود و اگر کمیته استیناف رای را برنگرداند، شهرخودرویی‌ها به فیفا شکایت خواهند کرد.

حالا باید دید کمیته استیناف چه زمانی درباره این پرونده تصمیم‌گیری خواهد کرد و بالاخره تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو و ۲ بازیکن این تیم چه خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->