نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین+ ویدیو گل‌ها(۲۶ مرداد ۱۴۰۳)| تاثیر VAR! ویدیو بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پرسپولیس رفتنی می شود؟ گاریدو نسخه جانشین بیرو را پیچید بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی بیرون ماند ستاره های خارجی پرسپولیس در تبریز بر می گردند قلی زاده آخرین امید هواداران پرسپولیس پخش زنده بازی سپاهان و چادرملو اردکان (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درخشش مشهدی‌ها در ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران نورافکن اولین خرید فصل بعد استقلال پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر قزوین (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین باشگاه استقلال با هاشمی‌نسب به توافق مالی نرسید| احتمال جذب مربی خارجی قوت گرفت شماره پیراهن بازیکنان استقلال در فصل بیست وچهارم تاریخ و ساعت بازی لیورپول و ایپسویچ | شروع ماموریت دشوار اسلوت در جزیره حریفان پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مشخص شدند | بازگشت مجدد رونالدو به ایران
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی اینتر و جنوا | فرصت طلایی طارمی

  • کد خبر: ۲۴۵۵۰۱
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
تاریخ و ساعت بازی اینتر و جنوا | فرصت طلایی طارمی
در آغاز فصل جدید سری‌آ، اینتر برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در نخستین گام در خانه جنوا به مصاف این حریف خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دو تیم در حالی از ساعت ۲۰ شنبه، ۲۷ مرداد رودرروی هم قرار می‌گیرند که اینتر اردوی پیش فصل خود را در حالی پشت سر گذاشت که با توجه به حضور دو مهاجم اصلی‌اش، یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در اردوی تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه و دیر اضافه شدن آنها به تمرینات نراتزوری، همه از شانس بالای طارمی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در هفته‌های ابتدایی سری‌آ می‌گفتند. با این وجود یک مصدومیت بدموقع حالا کار را کمی برای لژیونر کشورمان سخت کرد.

طارمی حدود ۲ هفته پیش دچار مصدومیتی عضلانی شد و با وجود اینکه چند روز پیش توانست این مصدومیت را پشت سر گذاشته و به تمرینات تیمش اضافه شود، شاید سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تصمیم بگیرد که مهاجم ایرانی‌اش را در ترکیب ابتدایی قرار ندهد.

مسابقه مقابل جنوا می‌تواند اولین نشانه باشد که آیا اینزاگی قصد دارد سه مهاجم اصلی خود را به صورت همزمان مورد استفاده قرار بدهد یا خیر. البته مارتینز و تورام مقابل جنوا شانس بیشتری برای شروع مسابقه به عنوان مهاجمان فیکس دارند و مهدی طارمی احتمالا آماده بازی برای نیمه دوم می‌شود. چالش اینزاگی این است که مارتینز و تورام هر دو دیر از تعطیلات تابستانی خود بازگشتند. با این حال آنها در روز‌های گذشته به تمرینات اینتر برگشتند تا با توجه به مصدومیت طارمی، حالا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشند. با تمام اینها، اما درخشش طارمی در بازی‌های ابتدایی به عنوان یار جانشین می‌تواند معادلات چینش خط حمله نراتزوری را در ادامه فصل تغییر بدهد. مهاجم ملی‌پوش کشورمان فرصتی طلایی را در پیش دارد و اگر بتواند در هفته‌های ابتدایی از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد استفاده کرده و برای تیمش گلزنی کند، می‌تواند با اینتر فصلی رویایی را داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->