سریال «احضار» در شبکه نسیم + زمان پخش «کمال الملک» روی آنتن شبکه نمایش + زمان پخش «پول و پارتی» پول‌سازترین‌ترین فیلم هفته چهارم مرداد ۱۴۰۳ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) «تابستانی که برف آمد» در راه اروپا «آرمان گرشاسبی» در تدارک برگزاری کنسرت در کاخ نیاوران شروع‌به‌کار جشنواره کازان روسیه با نمایش «در آغوش درخت» نقش آفرینی بازیگر «پوست شیر» در «بازنده» + تصاویر مذاکره «کالین فرث» برای بازی در فیلم جدید اسپیلبرگ واکنش دختر بیتا فرهی به حواشی رونمایی از تندیس مادرش حکایت برق کار نابهنجار «نیکلاس کیج» فوتبالیست می‌شود! بازگشت نوستالژی کارت‌پستال در بلژیک +عکس نذری از جنس هنر | گزارشی از بیست وسومین سال اجرای نمایش آیینی «خورشید کاروان» در مشهد آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | «پول و پارتی» سعید سهیلی در صدر گیشه شاگرد ملک‌الشعرای بهار درگذشت سعدی در اَندیجان | درباره دومین نسخه خطی مجموعه آثار سعدی در رویداد انتقال تجربه خبرگان حوزه خبر مطرح شد:‌ نه مسئولان «رسانه» را می‌شناسند و نه حتی خود خبرنگاران! توضیحات پسر «گلی ترقی» درباره وضعیت تلخ مادرش در آسایشگاه سالمندان
سرخط خبرها

«نیکلاس کیج» فوتبالیست می‌شود!

  • کد خبر: ۲۴۵۶۵۲
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
«نیکلاس کیج» فوتبالیست می‌شود!
نیکلاس کیج نقش «جان مدن»، نماد فوتبال آمریکایی (NFL) را در فیلم دیوید او. راسل بازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نیکلاس کیج نقش «جان مدن»، مربی افسانه‌ای فوتبال آمریکایی و مفسر ورزشی را در درام زندگی‌نامه‌ای «مدن» به کارگردانی دیوید او. راسل بازی می‌کند.

راسل در بیانیه‌ای، از کیج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اصیل‌ترین بازیگران یاد کرد که می‌تواند روحیه، اراده و جذاب بودن چهره اسطوره ملی محبوب جان مدن را ارائه کند و افزود این فیلم درباره شادی، انسانیت و نبوغی است که جان مدن در دنیای خلاقانه و جذاب دهه ۱۹۷۰ داشت.

جان مدن سال ۲۰۲۱ در ۸۵ سالگی درگذشت. وی سرمربی تنومند و پرخاشگر تیم اوکلند رایدر در دهه ۱۹۷۰ بود و این تیم را به بازی‌های قهرمانی و اولین قهرمانی در سوپربول رساند. او پس از بازنشستگی از مربیگری در سال ۱۹۷۹، سه دهه به عنوان مفسر این ورزش کار کرد و سال ۲۰۰۹ درنهایت بازنشسته شد.

فیلم مدن که راسل نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد برای آمازون تولید خواهد شد. گفته شده پیش از انتخاب کیج، ویل فرل و هیو جکمن برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. هنوز دیگر بازیگران فیلم انتخاب نشده‌اند.

کیج، بازیگر برنده اسکار که نامش با نوع خاصی از فیلم‌های مستقل مترادف شده، اکنون با فیلم «پادرازها» در سینماهاست و با این فیلم مستقل فروشی ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است. «سناریوی رویایی» از A ۲۴، متا کمدی «سنگینی طاقت‌فرسای استعدادی عظیم» و درام تحسین‌شده «خوک» از فیلم‌های اخیر وی هستند.

دیوید او. راسل نامزد دریافت جایزه اسکار و سازنده فیلم‌هایی، چون «کلاهبرداری آمریکایی»، «دفترچه امیدبخش»، «مبارز» و «قلب من هاکبی» است. آخرین فیلم او درام پر ستاره «آمستردام» بود که سال ۲۰۲۲ با فروش تنها ۳۱ میلیون دلار شکست خورد. او علاوه بر «مدن»، یک فیلم زندگینامه‌ای از لیندا رونشتات با بازی سلنا گومز و همچنین درام «سوپر اسباب بازی‌ها» را که داستانش در دهه ۱۹۷۰ می‌گذرد و کیکی پالمر و ساشا بارون کوهن بازیگرانش هستند، در دست تولید دارد.

این فیلم‌ساز سابقه طولانی در رفتار‌های ستیزه‌جویانه و توهین‌آمیز با بازیگران فیلم‌هایش دارد و به تازگی جورج کلونی در این باره صحبت کرده و رفتار او را زیر سؤال برده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->