مراقبت‌های بیماران دیابتی در پیاده‌روی اربعین ثبت نام بیش از ۲۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر از خراسان رضوی برای سفر اربعین حسینی علائم شایع کمبود ویتامین D را بشناسید تغییرات اقلیمی از مهم ترین عوامل افزایش بیماری های قلبی و عروقی پیگیری مطالبات پرستاران مشهدی در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی سیاست‌ها و برنامه اجرایی توانمندسازی معلمان از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد ویدئو | فعال شدن آتش‌فشان بعد از زلزله در روسیه (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) توصیه‌های دارویی به زائران اربعین حسینی جوان مرگ مغزی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) ستاد اربعین: ۲.۸ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند مصدومیت ۱۰ نفر براثر واژگونی مینی‌بوس در جاده گلبهار - مشهد + عکس تصادف مرگبار اتوبوس زائران ایرانی و عراقی در بغداد (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) اسیدپاشی روی همسر سابق در نیشابور برای انتقام قتل دختر ۳ ساله + عکس  وزارت بهداشت: ایران در سطح هشدار «پایین» بیماری آبله میمونی قرار دارد محیط زیست خراسان‌رضوی، به‌دلیل وقوع پدیده گردوغبار در مشهد، هشدار صادر کرد (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) ثبت اعتراض به نتایج آزمون دبیری آغاز شد (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ برگزار شد علت صدای انفجار در خیابان صائب اصفهان چه بود؟ چگونه پشه‌ها را از محیط خانه دور کنیم + پیشنهاد‌های کاربردی دیپلماسی فرهنگی با حضور صالحی امیری در وزارت میراث افزایش خواهد یافت ادعای معاون سازمان بهزیستی کشور در خصوص وضعیت مالی خانواده‌های کودکان کار
سرخط خبرها

محیط زیست خراسان‌رضوی، به‌دلیل وقوع پدیده گردوغبار در مشهد، هشدار صادر کرد (۲۸ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۵۸۸۷
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
محیط زیست خراسان‌رضوی، به‌دلیل وقوع پدیده گردوغبار در مشهد، هشدار صادر کرد (۲۸ مرداد ۱۴۰۳)
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی پیرو هشدارهای دو روز گذشته، برای سومین روز پیاپی نسبت به بروز پدیده گردوغبار در مشهد در روز جاری هشدار داد و بر رعایت توصیه‌های خودمراقبتی تأکید کرد.

مهدی اله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، نسبت‌به وقوع پدیده گردوغبار و ناسالم‌شدن لحظه‌ای هوا از ظهر امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) تا پایان روز در مشهد و نیز شهرهای درگیر، هشدار داد.

مهدی اله‌پور بیان کرد: این هشدار طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده و بررسی نقشه‌های هواشناسی انجام شده و از شهروندان درخواست می‌شود تا پایان روز جاری، از تردد غیرضروری خودداری کنند و خودمراقبتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: مردم شهر مشهد و برخی شهرستان‌ها تا پایان امروز شاهد وقوع این پدیده و کاهش سطح دید خواهند بود.

دبیر کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گردوغبار خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون شاخص کنونی و لحظه‌ای هوای کلانشهر مشهد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و طبق اعلام اداره‌کل هواشناسی خراسان‌رضوی، تا پایان امشب، با افزایش میزان گردوغبار در مشهد و برخی نقاط استان رو‌به‌رو خواهیم بود.

اله‌پور افزود: توصیه می‌شود شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک، با محدودکردن یا حذف ترددهای غیرضروری در فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی، از درگیرشدن با پیامدهای پدیده گردوغبار پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کاهش دید در سطح شهر مشهد و محورهای درگیر پدیده گردوغبار، پلیس راهور و پلیس‌راه و اداره‌کل راهداری، تمامی ترافیک شهری و محورهای استان را از نظر ترافیکی مدیریت کرده و به مسافران هشدارهای لازم را اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سال‌خورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به‌شدت توصیه می‌شود و شهروندان باید از پیاده‌روی و ورزش‌ در فضای باز خودداری کرده و خرید یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

همچنین این مسئول از تمامی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های فعال در استان درخواست نمود تا نسبت‌به اطلاع‌رسانی این هشدار و توجه به جلب مشارکت عمومی در این راستا اقدام نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->