روسیه: هزار و ۲۷۵ نظامی اوکراین امروز کشته شدند (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ترکیه: رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت شده است حمله اشتباه جنگنده‌های صهیونیست و هلاکت و زخمی شدن هفت نظامی این رژیم (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) پذیرش توافق پیشنهادی آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی به ادعای آمریکا دیدار حکیم و سید حسن خمینی درباره مراسم میلیونی اربعین (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) واکنش قالیباف به تذکر ثابتی درباره اظهارات عراقچی چه بود؟ چرا ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره‌ را فراخوان کرد؟ هیئت اسرائیلی دست خالی از قاهره بازگشت (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) حمله پهپادی صهیونیست‌ها به یک خودرو در جنوب لبنان (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تا پایان سال وارد تهران می‌شود تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو مقابل کاروان بلینکن ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان به پایان رسید ادعای تکراری مقام آمریکایی علیه برنامه هسته‌ای ایران احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت جزئیات جدیدی از طرح آمریکا برای غزه | خبری از آتش‌بس دائم نیست! نمایندگان مخالف و موافق درباره وزیر پیشنهادی صمت چه گفتند؟ کمیسیون صنایع مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت موافقت کرد موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد صادق مالواجرد: عرضه مسکن برای جوانان و بی بضاعتان اهمیت دارد
سرخط خبرها

احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۴۶۱۸۸
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت
سه کمیته جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا گزارش دادند «جو بایدن» و خانواده‌اش از نفوذ خود برای زد و بند و کسب نفع شخصی بهره برده‌اند، اتهامی که ممکن است به استیضاح بایدن منجر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سه کمیته مجلس نمایندگان آمریکا که تحت رهبری جمهوری‌خواهان قرار دارند، گزارشی منتشر کردند که در آن مدعی شدند «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا از نفوذ و قدرت خود سوءاستفاده کرده است، اتهامی که می‌تواند بایدن را به استیضاح بکشاند.

«جیمز کورمر» رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بایدن از زد و بند‌های خانواده‌اش آگاه بوده، از آن نفع برده و در آنها مشارکت کرده است.»

بر اساس این گزارش‌ها، از سال ۲۰۱۴ تا کنون، اعضای خانواده بایدن و شرکایشان بیش از ۲۷ میلیون دلار از افراد یا نهاد‌های خارجی دریافت کرده‌اند و شرکت‌های پوشالی و جعلی را برای پنهان‌کردن منابع مالی خود راه‌اندازی کرده‌اند.

همچنین ادعا شده است که بایدن در دوران معاونت خود در دولت «باراک اوباما» در معاملات تجاری «هانتر بایدن» پسر خود با افراد و شرکت‌های روسی، رومانیایی، چینی، قزاقستانی و اوکراینی کمک کرده است، از جمله از طریق ملاقات یا گفتگو با نمایندگان این شرکت‌ها.

علاوه بر این، گزارش شده است که در دوران ریاست‌جمهوری بایدن، وزارت دادگستری آمریکا و اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) در جریان تحقیقات جنایی درباره هانتر بایدن، با او رفتار ویژه‌ای داشته‌اند و کاخ سفید نیز با مخفی نگه داشتن اسناد و شاهدان مهم، مانع از پیشرفت تحقیقات کمیته نظارت کنگره برای استیضاح شده است.

کاخ سفید مدعی است که بایدن مدت‌هاست که با پسر خود ملاقات نکرده است، اما قانون‌گذاران آمریکایی گفتند این اطلاعات را برای ارزیابی و بررسی بیشتر به مجلس نمایندگان ارائه خواهند کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->