سرخط خبرها

معرفی برترین‌های فیتنس‌چلنج بانوان خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۴۶۱۹۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
معرفی برترین‌های فیتنس‌چلنج بانوان خراسان‌رضوی
قهرمانان فیتنس‌چلنج بانوان خراسان‌رضوی مشخص شدند. ششمین دوره مسابقات استانی فیتنس‌چلنج بانوان با حضور ۵۱ورزشکار از شهرستان‌های مختلف خراسان‌رضوی برگزار شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، در این مسابقات ورزشکارانی از شهرستان‌های مشهد، گناباد، تایباد، تربت‌حیدریه و جوین در سطوح گلد، سیلور (انفرادی) و اسپیدفیت تیمی و در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

در پایان مسابقات، به نفرات برتر کاپ و مدال و به تیم‌های برتر کاپ تیمی اهدا شد که در بخش نوجوانان، بنفشه بهمنش‌فرد به قهرمانی رسید، شیوا نوده دوم شد و باران عسکرزاده در رده سوم جای گرفت. در رقابت‌های سطح گلد و در رده سنی جوانان مائده رنگرززاده به عنوان نخست رسید، حنانه نوری و کیمیا زحمتکش نیز دوم و سوم شدند. در رده بزرگ‌سالان این ماده نیز نازنین توسلی‌قرقی قهرمان شد، مهرانگیز مختاری به نایب‌قهرمانی رسید و زهرا عابدینی و آتنا پورحمزاوی در جایگاه سوم مشترک ایستادند. در بخش پیشکسوتان هم زهرا درگاهی در رده نخست جای گرفت و اعظم بهادری و مینا غلامی دوم و سوم شدند.

در سطح سیلور و رده سنی جوانان فاطمه علیجانی قهرمان شد، ستاره اکبری دوم و نگار حسین‌زاده سوم شدند. در بخش بزرگ‌سالان نیز لاله باوند، اعظم بهادری و انوار خاکی‌نهاد به‌ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستادند. در بخش پیشکسوتان نیز مینا غلامی به قهرمانی رسید، مهرانگیز مختاری دوم شد و محبوبه فیاضی به جایگاه سومی رسید. در آخرین ماده رقابتی و در مسابقات اسپیدفیت تیم‌ها با یکدیگر رقابت کردند که تیم ظفر الف در جایگاه اول ایستاد، ظفر ب تیم نایب‌قهرمان مسابقات شد و باشگاه هخامنش روی سکوی سومی استان ایستاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->