ورود اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین به کشور (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) ۳۰۶ فقره سرقت در مشهد رمزگشایی شد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۴هزار تن کالا برای مواکب اربعین خراسان رضوی تخصیص یافت در ایام اربعین برای جلوگیری از کمبود ناوگان برون‌شهری در خراسان‌رضوی ۲۷۰ دستگاه اتوبوس اضافه شده است | عزیمت اتباع به کربلا از فردا طرز تهیه سوهان عسلی مغزدار و خوشمزه در خانه + فیلم ثبت ۲۹۰ هزار نفر روز اسکان تابستانی در مدارس خراسان‌رضوی تا مرداد ۱۴۰۳ نوشیدن بیش‌ازحد چای و قهوه چه عوارضی دارد؟ چگونه از سردرد‌های ناشی از کم‌آبی جلوگیری کنیم؟ آسیب‌های روانی باید درمان شوند جریمه تقلب در امتحانات نهایی چیست؟ تردد بیش از ۱۰ هزار زائر اربعین به صورت هوایی تردد بیش از ۱۳۵ هزار نفر از زائران اربعین خراسان رضوی با وسیله شخصی تا صبح امروز، دو میلیون و ۶۰۰ هزار زائر در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) درس‌هایی از صف‌های طولانی ۱۳ صفر! تشکیل بازار سیاه بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد توصیه رئیس پلیس پیشگیری فراجا به زائران اربعین در خصوص خرید بلیت پرواز ارائه خدمات درمانی به زائران گرمازده در مرز چذابه با بچه حاضر جواب چه کنیم؟ بی‌گدار به آب نزنیم | نکاتی برای جلوگیری از بیماری و غرق شدن هنگام استفاده از استخر نظارت شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بر فروش بلیت پرواز‌های اربعین افشای راز جنایت مرگبار در پاتوق مصرف مواد مخدر در مشهد + عکس سالروز اجباری شدن نام خانوادگی و شناسنامه در ایران | اولین شناسنامه برای چه کسی صادر شد؟
سرخط خبرها

نظارت شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بر فروش بلیت پرواز‌های اربعین

  • کد خبر: ۲۴۶۳۲۷
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
نظارت شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بر فروش بلیت پرواز‌های اربعین
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: شرکت فرودگاه‌های استان بر عدم فروش بلیت سفر اربعین در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نظارت دارد و این اقدام برای اولین بار اجرایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی‌بنی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای پرواز‌های اربعین از هفته‌های گذشته در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد آغاز شده و در این فرودگاه علاوه بر هماهنگی پرواز‌های استانی به عتبات، هماهنگی برای پرواز‌های فرودگاه‌های مرزی از جمله اهواز، آبادان، کرمانشاه و ایلام نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: رویکرد امسال فرودگاه‌های استان در تقویت پرواز‌های اربعین، استفاده از ناوگان بزرگ‌تر با صندلی مسافری بیشتر است و تاکنون ۹۷ پرواز فوق‌العاده ویژه زوار حسینی در مسیر‌های نجف و بغداد برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: تعیین نرخ بلیت پرواز‌های رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد برعهده سازمان هواپیمایی کشوری است و در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد و فروش فقط از طریق سایت‌های اینترنتی، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

امانی بنی افزود: فرودگاه مشهد پس از فرودگاه امام خمینی (ره)، بیشترین پرواز‌های اربعین را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->