تقابل دوستانه خبرنگاران و آتش‌نشانان در فوتسال اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال مدافع چلسی به نیوکاسل نزدیک شد بارسلونا روی رشفورد دست گذاشت رفع مشکل قایدی برای حضور در ایران جهانبخش در راه روسیه؟ ITC اندونگ صادر شد تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام مدافع پرسپولیسی آبی پوش شد الهلال به دنبال خرید کانسلو ریسک پرسپولیس برای محمدی | هندوانه سربسته محمد کوناته، مهاجم مدنظر گاریدو برای پرسپولیس کیست؟ اختلاف میان پرسپولیسی‌ها بر سر تشویق بیرانوند تیم ملی با پرواز اختصاصی در راه اصفهان و امارات
سرخط خبرها

ستاره برزیلی بارسا مشتری تازه پیدا کرد

  • کد خبر: ۲۴۶۴۲۱
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
ستاره برزیلی بارسا مشتری تازه پیدا کرد
ویتور روکه، ستاره جوان برزیلی که زمستان گذشته به بارسلونا پیوست، حالا فاصله زیادی با جدایی از این باشگاه ندارد و هر روز صحبت‌هایی از علاقه برخی باشگاه‌ها به جذب او می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئال بتیس تازه‌ترین باشگاهی است که برای جذب روکه وارد مذاکره با بارسا شده است و این هفته ۳ نفر از مدیران این باشگاه به بارسلون رفته‌اند تا شرایط جذب این مهاجم ۱۹ ساله را بررسی کنند. البته دکو، مدیر ورزشی بارسا در روز‌های گذشته با مسئولان باشگاه اسپورتینگ لیسبون هم وارد مذاکره شده است تا احتمال انتقال روکه به لیگ پرتغال را بررسی کند.

در این بین بتیس می‌خواهد مهاجم بارسا را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد، اما بلوگرانا قصد دارد بخشی از هزینه ۳۰ میلیون یورویی که برای خرید روکه از اتلتیکو پارانانسه برزیل انجام داده است را جبران کند. روکه تا سال ۲۰۳۱ با بارسلونا قرارداد دارد و مسئولان این باشگاه امیدوارند با قرض دادن او به تیمی دیگر و درخشش احتمالی‌اش، بتوانند در نهایت با قیمتی خوب او را به باشگاهی دیگر واگذار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->