سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم شفیعی: فرش‌آرا نیاز به هماهنگی بیشتر دارد | سن‌ایچ از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس+ ویدیو افتتاحیه| با رنگ و بوی وحشت نقش پررنگ پروین در تغییر کادرپزشکی پرسپولیس نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ ساوه در لیگ فوتسال (۵ مرداد ۱۴۰۳) | حسرت فرش‌ در کسب اولین پیروزی فصل + فیلم تعطیلی اماکن ورزشی روباز شهرداری مشهد در روز‌های شنبه (۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) و یکشنبه (۷ مرداد ماه ۱۴۰۳) هشدار بمب‌گذاری در پاریس ساعاتی قبل از افتتاحیه المپیک پاریس! جزئیات توقف حرکت قطار‌ها در فرانسه ساعاتی پیش از افتتاحیه المپیک پاریس سربازی ملی‌پوشان فعلا به تعویق افتاد نشست خبری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در پاریس به طور ناگهانی لغو شد! اوج نارضایتی هواداران آبی از تمدید قرارداد رضاوند یامگا با یک چشم پاس گل داد| زوج رامین-کوین شکل می‌گیرد؟ تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات
سرخط خبرها

کولاکوویچ: ایرانی‌ها همیشه در قلبم هستند

  • کد خبر: ۲۴۶۵۲
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کولاکوویچ: ایرانی‌ها همیشه در قلبم هستند
سرمربی تیم ملی والیبال ایران - با انتشار متنی احساسی در صفحه شخصی ‌خود، از مردم ایران خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، قرارداد کولاکوویچ سرمربی اهل مونته‌نگرو تیم ملی والیبال ایران، امروز (سه‌شنبه) دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ با توافق دوطرفه میان او و فدراسیون ایران رسما فسخ شد. کولاکوویچ نیز به همین بهانه با انتشار پیامی احساسی در صفحه رسمی خود، از مردم و خانواده والیبال ایران خداحافظی کرد.

متن پیام ایگور کولاکوویچ در صفحه شخصی‌اش به شرح زیر است:

"همکاران عزیزم، بازیکنان عزیزم، کارمندان فدراسیون ایران، دوستان عزیز ایرانی من و مردم شایسته ایران. بعد از سه سال تلاش بی وقفه، عرق ریختن، غم، خنده، اشک، زیبایی و شادی، لحظه جدایی و رفتن من از ایران فرا رسید.

این سه سال یک ماجراجویی فوق‌العاده و یک تجربه شگفت انگیز بود که زودتر از آنچه انتظار داشتم به پایان رسید، اما دیگر مهم نیست. هیچ چیز نمی‌تواند خاطرات خوب ‌من با تیم ایران را در زمان‌هایی که برای ‌موفقیت مقابل رقبا ‌می‌جنگیدیم را از بین ببرد.

شما بخاطر شجاعت، عقل، احساسات و احترامی که در این مدت به من نشان دادید، برای همیشه در قلب من می‌مانید. منتظر دیدار احتمالی دوباره با شما، هرجا که باشیم هستم."

منبع: صفحه شخصی کولاکوویچ در اینستاگرام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->