وفاق، رویکرد تعاملی رئیس جمهور و تحریم‌ها مهمترین چالش سیاست خارجی کشور است دولت چهاردهم پروژه‌ای را بدون پیش‌بینی منابع و رعایت اولویت‌بندی آغاز نمی‌کند نوری قزلجه وزارت جهاد کشاورزی را تحویل گرفت تصرف روستایی دیگر در دونتسک از سوی ارتش روسیه وزیر خارجه عربستان به عراق رفت ارتش جمهوری اسلامی آمادگی خود برای همکاری با دولت چهاردهم را اعلام کرد ویدئوی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب درباره روز پزشک + فیلم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۹۵ پروژه در خراسان‌رضوی به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۳ بیانیه مشترک نشست ویژه چین - روسیه پس از دیدار پوتین و چیانگ حماس بمباران مدرسه صلاح‌الدین را ادامه نسل‌کشی خواند وزیر راه و شهرسازی: به زائران اربعین باید به بهترین نحو خدمت رسانی شود مستند «مرد پولادین» | درباره شهید سید اسدالله لاجوردی بلینکن حکم نابودی توافق مبادله اسرا را صادر کرده است وزیر خارجه شروط ایران برای بازسازی روابط با کشورهای اروپایی را اعلام کرد تحویل وزارت دفاع به وزیر جدید کابینه «وفاق ملی» سلاح ایرانی «مصاف» جایگزین «ژسه» خواهد شد وزیر بهداشت: بودجۀ بدهی پرستاران در هئیت دولت تصویب و پرداخت خواهد شد + فیلم وزیر ارتباطات: وضعیت موجود فیلترینگ قابل قبول نیست و باید بازنگری شود سرلشکر سلامی: آماده همکاری همه‌جانبه با دولت «وفاق ملی» هستیم وزیر کشور: وفاق ملی برای ایجاد همبستگی ملی لازم است انتصابات در دستگاه‌های اجرایی زیر ذره‌بین معاون‌اول ریاست‌جمهوری
سرخط خبرها

تصرف روستایی دیگر در دونتسک از سوی ارتش روسیه

  • کد خبر: ۲۴۶۸۰۵
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
تصرف روستایی دیگر در دونتسک از سوی ارتش روسیه
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک روستای دیگر در منطقه دونتسک به کنترل نظامیان روس درآمده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت دفاع روسیه امروز (پنج‌شنبه) از به دست گرفتن کنترل یک منطقه دیگر در دونتسک خبر داد. نام این روستا «مژووه» و واقع در حومه منطقه دونتسک اعلام شده است.

از زمان نفوذ ناموفق نیرو‌های مسلح اوکراینی به منطقه کورسک روسیه، پیشرفت ارتش روسیه در منطقه دونباس واقع در شرق سرعت گرفته است. برخلاف پیش‌بینی اوکراینی‌ها، عملیات نفوذ آنها نتوانست پیشروی روسیه را در شرق مختل کند.

علاوه بر این، وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که گروه نیرو‌های جنوب روسیه ۷۶۵ نظامی اوکراینی را در ۲۴ ساعت گذشته از بین برده است.

به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تلفات نیرو‌های مسلح اوکراین بالغ بر ۷۶۵ سرباز اوکراینی، چهار کامیون وانت، یک پرتابگر Grad MLRS و دیگر خسارات نظامی در نبرد با گروه جنوبی بوده است.

گروه نیرو‌های مرکز کنترل شهرک مژووه (Mezhove) در «جمهوری خلق دونتسک» را به دست گرفته و ۶۴۰ سرباز اوکراینی را از بین برده است.

نیرو‌های گروه غرب تا ۴۴۰ سرباز اوکراینی را از بین برده‌اند. علاوه بر این، کی‌یف ۱۳۰ نیروی نظامی را در نبرد با گروه وستوک (شرق) از دست داده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->