دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد زلنسکی پیوستن اوکراین به دیوان کیفری بین‌المللی را تأئید کرد سردار سلامی: امکانات مرز‌ها بهبود چشمگیری یافته است حزب‌الله پایگاه‌ها و مراکز نظامی اسرائیل را هدف قرار داد سفر سرزده رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به خاورمیانه رئیس جمهور چین به روسیه سفر می‌کند ارتش عراق در یک هفته گذشته حدود ۱۰۰ عملیات علیه داعش انجام داده است درخواست مقتدی صدر برای تظاهرات میلیونی در حمایت از مردم غزه واشنگتن‌پست از اغراق آمریکا درباره نزدیک بودن توافق آتش‌بس در غزه خبرداد معیشت و منزلت مردم تنها با موفقیت دولت به دست خواهد آمد «انصاری» معاونت حقوقی ریاست جمهوری را رسما تحویل گرفت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به وزیر جدید دفاع تبریک گفتند دستگیری مردی که ترامپ را به قتل تهدید کرده بود پایان «زلفی گل» در وزارت علوم | همکاران و دانشگاهیان حلالم کنند معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد | مهدی سنایی به پاستور رفت + حکم انتصاب وزیر امور خارجه: عجله‌ای در مورد مسئله برجام نداریم برای حل مشکلات، چشم به دانش و توانایی داخلی دوخته‌ایم توضیحات عراقچی درباره پاسخ ایران به ترور شهید هنیه عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان + فیلم
سرخط خبرها

ارتش عراق در یک هفته گذشته حدود ۱۰۰ عملیات علیه داعش انجام داده است

  • کد خبر: ۲۴۷۰۶۰
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
ارتش عراق در یک هفته گذشته حدود ۱۰۰ عملیات علیه داعش انجام داده است
فرماندهی ارتش عراق اعلام کرد تنها در یک هفته حدود ۱۰۰ عملیات نظامی علیه گروه تروریستی داعش در این کشور اجرایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، گروهک‌های تروریستی داعش همچنان به صورت پراکنده در استان‌هایی از عراق که داعش بر آنها کنترل داشت، دست به اقدامات خشونت‌آمیز می‌زنند. ارتش عراق اعلام کرده برای نابودی این گروهک‌ها که هر از گاهی حملاتی انجام می‌دهند، تلاش می‌کند.

در همین حال وزارت دفاع عراق اعلام کرد در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ اوت (۲۷ مرداد تا دوم شهریور) ۹۸ عملیات نظامی علیه داعش اجرایی شده است.

همزمان فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق امروز (شنبه) از تخریب سه لانه داعش در استان صلاح‌الدین در شمال بغداد خبر داد و اعلام کرد داعش از این اماکن برای پناه دادن به عناصر خود و انجام عملیات علیه امنیت ملی عراق استفاده می‌کرد.

یکی از افسران فرماندهی ارتش به «العربی الجدید» گفت عملیات انجام شده در هفته گذشته شامل حملات برق آسا و حملات هوایی علیه تحرکات، مکان‌ها و کاروان‌سرا‌های اعضای داعش بود و خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها در مناطقی از استان‌های دیالی، کرکوک، موصل، صلاح‌الدین، الانبار و حومه بغداد بر اساس اطلاعات دقیق سرویس‌های اطلاعاتی انجام شده است.

وی افزود: این عملیات علاوه بر تخریب کاروانسرا‌های داعش باعث کشته و زخمی شدن اعضای داعش شد. تشدید عملیات نظامی پیش‌دستانه طبق برنامه‌هایی که اخیرا طراحی شده و هدف آن نابودی داعش است، ادامه خواهد یافت. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->