نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید (۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی بازهم نورالهی را دعوت نمی‌کند | دعوت رضاییان هم قطعی نیست رضاییان: به زودی جشن قهرمانی می‌گیریم بحران در میلان بالا گرفت خداداد عزیزی: نه ممنوع‌التصویرم، نه پاچه‌خوار! انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند کریستوف دام درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد
سرخط خبرها

گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد!

  • کد خبر: ۲۴۷۲۳۶
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷
گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد!
سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن مدنظر خودش است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از سیاست های مهم خوان گاریدو و ایجنتش تعامل با باشگاه پرسپولیس بوده و هست. سرمربی اسپانیایی از زمان حضورش در ایران همواره از مدیریت باشگاه تمجید کرده و به نوعی با سیاست خاصی با او رفتار کرده است.

در این مورد شنیدیم دلیل اصلی این کار گاریدو این بوده و هست که بتواند بازیکنان خارجی مدنظرش را به همراه ایجنتش به پرسپولیس بیاورد که تا الان موفق به جذب ایوب المعلود و الکسیس گندوز شده است. حالا او به دنبال است تا سهمیه آخر بازیکن خارجی را هم خودش بیاورد و به نوعی علی قلی زاده جایگزین وی نشود. درویش تلویحا به گاریدو گفته که اگر قلی زاده را بیاورند سقف قرارداد باشگاه شان پر می شود و نمی توانند مهاجم خارجی بیاورند به خاطر همین است که گاریدو ترجیح می دهد انتقال قلی زاده به تیمش منتفی شود تا بتواند یک خارجی دیگر با قرارداد مالی خوب به پرسپولیس بیاورد. جالب اینکه او فقط از طریق ایجنت خودش نیز بازیکن استخدام می کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->