دکتر علی انتظاری از ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برکنار شد ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز چه سودی برای سلامتی ما دارد؟ فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس دوباره استعفا داد مجروح شدن ۴ مامور انتظامی در عملیات امحای مزارع ماری‌جوانا در الیگودرز تغییر ریاست دانشگاه‌ها کلید خورد | انتصاب سرپرست دانشگاه کاشان نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد تصادف وحشتناک ۲ سواری و ۲ اتوبوس با ۳۶ کشته و مصدوم در کرمانشاه + عکس (۶ شهریور ۱۴۰۳) استفاده از اتوبوس؛ فرهنگ سفر درون شهری چرا آمار سازمان ملل با واقعیت جمعیت ایران همخوانی ندارد؟ ویدئو | فرود هواپیما در بندرعباس پس از ۲ بار تلاش برای فرود در فرودگاه کیش (۶ شهریور ۱۴۰۳) ابراز نگرانی کارشناسان از روند کاهش تراز آب دریای خزر حفر ۱۸ متر تونل زیرزمینی برای پیدا کردن گنج در یک باغ تالار مشهد + عکس چند نکته ایمنی برای مواکب و مراکز اسکان در دهه آخر صفر جمعیت ایران چقدر است؟ شکارچیان غیرمجاز پارک ملی خجیر دستگیر شدند راهکار نانویی برای درمان نیش کنه تگزاسی آمادگی کامل کادر درمان بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) مشهد برای دهه پایانی ماه صفر انتقاد رییس دیوان عالی کشور از افزایش آمار پرونده‌ها در حوزه خانواده کیت تب دنگی بالاخره به دست وزارت بهداشت رسید گلایه خانواده‌ها از اعمال سلیقه در سپردن کودکان بی‌سرپرست به متقاضیان
سرخط خبرها

آمادگی کامل کادر درمان بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) مشهد برای دهه پایانی ماه صفر

  • کد خبر: ۲۴۷۵۹۵
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
آمادگی کامل کادر درمان بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) مشهد برای دهه پایانی ماه صفر
رئیس بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مرکز درمانی و کادر درمان آن از آمادگی کامل جهت اجرای مأموریت دهه پایانی ماه صفر برخوردار هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر ناهید صاحبدل‌فر اظهار کرد: بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) با ۱۰۰ تخت فعال مادر و نوزاد آماده خدمت رسانی در دهه آخر ماه صفر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اشغال ۶۰ درصد تخت‌های بزرگسال بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) و ۸۰ درصد تخت‌های نوزاد این مرکز درمانی اشغال است و پیش بینی می‌شود که این اعداد در زمان اجرای مأموریت دهه پایانی ماه صفر بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

رئیس بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) با بیان اینکه برای روز‌های اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) آماده باش کامل را در این مرکز درمانی داریم، خاطرنشان کرد: در این ایام شیفت‌های فوق‌العاده برای اعضای کادر درمان لحاظ شده تا که با توجه به افزایش میزان مراجعات سرعت و کیفیت خدمات درمانی موردنیاز بیماران کاهش نیابد.

دکتر صاحبدل‌فر افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۲ هزار تولد در بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) داشتیم که ۶۰ درصد زایمان‌های انجام شده از نوع طبیعی و ۴۰ درصد دیگر هم از نوع سزارین بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ آمار بالای دوقولوزایی و چندقولوزایی را در بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) داشتیم، گفت: میزان زادوولد‌ها از ابتدای فروردین ماه تا پایان مرداد ماه امسال به نسبت مشابه سال قبل بیشتر بوده و تنها در یک نمونه آن ۳ مورد دوقولوزایی در یک روز داشتیم و همین موضوع علت درصد بیشتر ضریب اشغال تخت نوزادان هم بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->