«نامیرا؛ پاسداشت بی‌مثل‌ترین حماسه» در تالار فردوسی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود ماجرای اکران «بچه‌زرنگ» در سینما‌های اسرائیل | انیمیشنی که بخشی از درآمدش صرف حمایت از کودکان غزه می‌شود آغاز اکران آنلاین «همیشه با تو» در شبکه خانگی + زمان پخش سریال «جتلمن‌ها۲» گای ریچی ساخته می‌شود رضا قطبی، اولین مدیر رادیو تلویزیون ملی ایران، درگذشت اکران «طلای ناپل» در پیش افتتاحیه جشنواره ونیز فیلم‌های جدید بنیاد فارابی برای جشنواره‌های فیلم کودک و فجر سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در شبکه آی‌فیلم + زمان پخش ابوالفضل پورعرب در بیمارستان + علت درباره علیرضا شجاع نوری و درخشش ماندگار او در فیلم سینمایی «روز واقعه» برگزاری مراسم یادبود برای «زهره حمیدی» + زمان نگاهی به تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر مشهد که در چند سال گذشته در معرض تعطیلی قرار گرفته اند آموزش داستان‌نویسی | آبی اقیانوسی (بخش اول) نگاهی به جانمایی کتاب فروشی ها در نقاط کم برخوردار شهر حرمت نام‌ها را از میان نبریم
سرخط خبرها

سریال «جتلمن‌ها۲» گای ریچی ساخته می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۷۶۱۹
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
سریال «جتلمن‌ها۲» گای ریچی ساخته می‌شود
گای ریچی فیلمساز مستقل و غیرمتعارف انگلیسی تبار رسما از تولید «جنتلمن‌ها ۲» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کلید فیلمبرداری فصل تازه سریال «جتلمن‌ها۲» گای ریچی اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود.

تئو جیمز ستاره مطرح سینمای انگلستان و کایا اسکادلاریو بازیگران فصل اول، دوباره نقش‌های خود را در فصل تازه مجموعه بازی می‌کنند.

فصل دوم جنتلمن‌ها در هشت اپیزود تولید می‌شود و به احتمال بسیار زیاد، اواخر سال آینده میلادی به روی آنتن می‌رود.

ریچی این روز‌ها مشغول آماده کردن فیلم نامه فصل دوم سریال موفق و پربیننده خود است. متیو رید همکار قدیمی فیلمساز، در کار نگارش فیلمنامه با او همکاری دارد.

فعلا اطلاعی از کم و کیف و چندوچون فیلمنامه و ماجرا‌های مربوط به آن در دست نیست و کار نگارش فیلمنامه دور از چشم رسانه‌های کنجکاو انجام می‌شود.

با این وجود، منتقدان می‌گویند شک ندارند که جیمز و اسکادلاریو در داستان فصل دوم، یک بار دیگر در نقش دو همکار جنایتکار ظاهر خواهند شد.

در داستان فصل اول، جیمز در قالب شخصیت ادی هورنیمان نجیب زاده‌ای ظاهر شد که درگیر مسائل جنایتکارانه است و با کاراکتر سوزی (با بازی اسکادلاریو) آشنا و همکار می‌شود که وارث یک امپراتوری مواد مخدر است.

گای ریچی سریال خود را براساس جهان و ماجرا‌هایی خلق کرد که در فیلم سینمایی سال ۲۰۱۹ خود به نام «جنتلمن» خلق کرده بود.

چارلی هونان، متیو مکاناهی، کالین فیرث و جرمی استرانگ بازیگران این فیلم غیرمتعارف جنایتکارانه بودند که درگیر مسائل خلاف هستند.

ریچی هیچ یک از بازیگران نسخه سینمایی را برای سریال خود دعوت به همکاری نکرد و اثری از کاراکتر‌های آنان در این نسخه تلویزیونی نیست.

در فصل دوم هم قرار نیست هیچ یک از این بازیگران و کاراکترهایشان حضور داشته باشند.

پخش سریال جنتلمن‌ها با استقبال عموم منتقدان تلویزیونی همراه شد و منتقد ورایتی از آن به عنوان نمایشی درخشان درباره میراث داری، خانواده و کشف دوباره خود یاد کرد که داستان هیجان انگیزش را به زبانی تصویری و بسیار جذاب تعریف می‌کند.

منبع: صبا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->