مهاجرانی: امیدوارم اوضاع کشور روزبه‌روز بهتر شود فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: پرنده‌های رادارگریز دشمن را فرسنگ‌ها دورتر از مرز‌های کشور ردیابی می‌کنیم ابراز امیدواری گروسی برای دیدار با پزشکیان ارتش اسرائیل مدعی به شهادت رساندن فرمانده حماس در جنین شد هریس: بر روی آتش‌بس غزه کار می‌کنم عراقچی: روابط ایران و شورای همکاری خلیج فارس باید وارد مرحله جدیدی شود پزشکیان کسب مدال نقره زهرا رحیمی را تبریک گفت هواپیمای صهیونیست‌ها در جنوب حیفا سقوط کرد (۹ شهریور ۱۴۰۳) شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های شدید کرانه باختری (۹ شهریور ۱۴۰۳) بشار اسد: موضع سوریه در قبال اسرائیل ثابت است جزئیات آتش‌بس سه‌روزه در غزه برای واکسیناسیون اعزام هیئت تحقیق ویژه وزارت کشور به لاهیجان تعطیلی روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ سراسری است؟ استقبال حماس از طرح پیشنهادی آتش بس ۷ روزه سازمان ملل هزار و ۷۴۹ گروه جهادی بسیج ادارات، در هفته دولت، به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند پایان رجز خوانی یک متوهم | طالبان عبدالحمید خراسانی را خلع سلاح و بازداشت کردند دستور ویژه رئیس جمهور برای بررسی حادثه لاهیجان نگاهی به سفر مقام عالی آمریکا به چین | رقبایی که هیچ‌وقت به توافق کامل نمی‌رسند آیت‌الله علم‌الهدی: اتحاد تمام دستگاه‌های کشور رمز موفقیت دولت جدید است | خراسان رضوی ظرفیت خوبی جهت تأمین‌ زنجیره غذایی کشور دارد رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور: دولت‌سازی اسلامی ماموریتی است که سازمان بسیج ادارات باید دنبال کند رئیس جمهور: نخبه و عالم می‌تواند مشکل مملکت را حل کند
سرخط خبرها

شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های شدید کرانه باختری (۹ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۱۳۵
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های شدید کرانه باختری (۹ شهریور ۱۴۰۳)
منابع خبری از درگیری‌های شدید در کرانه باختری بین مهاجمان صهیونیست و نیرو‌های مقاومت فلسطین برای سومین روز متوالی و شهادت سه فلسطینی خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، یک پهپاد صهیونیستی یک دستگاه خودرو در منطقه «الزبابده» در جنوب جنین واقع در کرانه باختری را بمباران کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که در این حمله سه فلسطینی شهید شدند و نیرو‌های اشغالگر اجساد آنها را ربوده اند.

نیرو‌های اشغالگر همچنین با یورش به شهر جنین تعداد از فلسطینی‌ها را در منطقه شرقی این شهر بازداشت کردند.

اشغالگران به منازل برخی فلسطینی‌ها در اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس هم یورش بردند.

در منطقه «الدمج» واقع در جنین نیز درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان نیرو‌های مقاومت و عناصر اشغالگر رخ داده است.

اشغالگران در این منطقه به سمت مردم عادی و غیرنظامی نیز تیراندازی کرده است.

گردان‌های شهدا الاقصی در اردوگاه بلاطه اعلام کرد که با نیرو‌های اشغالگر مقابله کرده و آنها را به گلوله بسته است.

رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه عملیات گسترده‌ای را در طوباس، جِنین و طولکرم واقع در شمال کرانه باختری آغاز کرده که تاکنون به شهادت دست کم ۲۰ نفر منجر شده است.

اخیرا جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت «محمد جابر» ملقب به «ابوشجاع» از فرماندهان و بنیانگذاران «کتیبة طولکرم» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی این جنبش در درگیری با نظامیان صهیونیست در طولکرم را تأیید کرد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ابوشجاع و همراهان وی پس از درگیری قهرمانانه با نظامیان صهیونیست در اردوگاه طولکرم به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: دشمن ده‌ها سرباز و خودروی زرهی و پهپاد را به کار گرفت تا به شهید ابوشجاع دست یابد چرا که می‌دانست که او و برادرانش هرگز تسلیم نخواهند شد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: دشمن برای ریشه‌کنی مقاومت در کرانه باختری تلاش بیهوده می‌کند و ما همه تلاش‌های آن را ناکام خواهیم گذاشت.

جهاد اسلامی همچنین توطئه‌های رسمی عربی و بین‌المللی که فرصت ارتکاب جنایت ضدبشری علیه فلسطینیان را برای رژیم صهیونیستی فراهم آورده است، محکوم کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->