ماجرای کلاهبرداری عجیب از اموال علی انصاریان توسط نزدیکانش | ننه علی تهدید به قتل شد + جزئیات استقلال - الغرافه در حضور ۸ هزار تماشاگر! تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس | جنگ بزرگ هلندی‌ها در جزیره درباره دو مدال نقره روز دوم کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پرسپولیس تعطیل شد اخطار لالیگا به بارسلونا درباره اولمو سانچو؛ جدیدترین خرید چلسی علی نعمتی هم به تیم ملی رسید استرلینگ ستاره جدید آرسنال رفیعی جایگاهش را در پرسپولیس پس گرفت پرسپولیس با نظر چه کسی مهاجم جذب می کند؟ استقلال و معضلی به نام محمدی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و آتلانتا| جشنواره گل در شب حضور مهدی نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد+ ویدیو گل‌ها(۹ شهریور ۱۴۰۳)| اولین برد مقابل آقا یحیی ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد(۹ شهریور ۱۴۰۳) شروع کابوس‌وار ستاره اسپانیایی در آرسنال پاشازاده: برکناری نکونام خنده دار است پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر (۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه فشرده سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا مشهد با ۲ تیم در لیگ‌برتر فوتسال امید‌ها
سرخط خبرها

آوانا و مسئله لیگ دسته سوم یا چهارم

  • کد خبر: ۲۴۸۱۸۹
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
آوانا و مسئله لیگ دسته سوم یا چهارم
نماینده تازه وارد مشهد در لیگ دسته‌سوم، جای شادکام را گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور درحالی از اواخر مهر آغاز می‌شود که در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع این مسابقات، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته‌اند تغییروتحولاتی در شیوه برگزاری آن بدهند که البته فقط به اسم آن معطوف می‌شود و گویا در ساختارش اثرگذار نیست. تا پیش از این رقابت‌های لیگ دسته‌سوم در دو مرحله اول و دوم برگزار می‌شد تا درنهایت فاتحان گروه‌های سه‌گانه مرحله دوم راهی لیگ دسته‌دوم شوند، اما این‌بار تصمیم بر آن است که مرحله اول، لیگ دسته‌چهارم خوانده شود و مرحله دوم را لیگ دسته‌سوم بنامند! تیم فوتبال آوانای مشهد که با خرید امتیاز تیم مرحله اول لیگ دسته‌سوم قرار بود در این رقابت‌ها حاضر شود، حالا با این تغییروتحولات امتیاز تیم شادکام مشهد را گرفت که در مرحله دوم حاضر بود. به این ترتیب، آوانا مستقیم در لیگ دسته‌سوم حضور خواهد داشت و نیاز نیست از لیگ دسته‌چهارم شروع به فعالیت کند!

آوانا؛ چکیده بهترین‌های خراسان

تیم تازه‌تأسیس فوتبال مشهد چیزی فراتر از تیم‌های لیگ‌سه‌ای سال‌های اخیر فوتبال مشهد ندارد. هدایت این تیم بر عهده سعید خانی است که پیش‌تر در لیگ دسته‌سوم با تیم شادکام تجربه‌های خوبی کسب کرده است. تکلیف بازیکنان این تیم هم مشخص است؛ یک‌دوجین بازیکن خراسانی و بومی که در سال‌های گذشته برای تیم‌هایی مثل شریعت‌نوین، شادکام و آرامش در لیگ دسته‌سوم به میدان رفته‌اند و سطحشان مشخص است. البته تفاوت این است که خانی امسال بازیکنان برتر این تیم‌ها را گلچین کرده و با این تفکر که باید فوتبال خراسان سرانجام غول لیگ دسته‌سوم را شکست دهد و به دسته بالاتر برود، پا به میدان گذاشته است.

از وحید فارغ تا ساسان رجب‌زاده

شاگردان سعید خانی در تیم آوانا بازیکنان شناخته شده‌ای برای فوتبال لیگ دسته‌سوم کشور هستند؛ مردانی که البته هرکدام جداجدا و در تیم‌های مختلف فوتبال مشهد هیچ‌گاه نتوانستند از لیگ دسته‌سوم عبور کنند، اما حالا امیدوارند با هدایت خانی، کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور ابومسلم، به سطحی بالاتر در فوتبال کشور بروند. وحید فارغ، مهدی خاقانی، ساسان رجب‌زاده، علی شریعتی، جواد محمدزاده، رضا شربتی، یوسف قائمی، علی صادقی، مهدی نیازی و امیرحسن جعفری بازیکنانی هستند که از تیم‌‎های شادکام، شریعت‌نوین، آرامش و پشتیبانی امسال کنار هم جمع شده‌اند تا تیمی منتخب به نام آوانا را تشکیل بدهند؛ تیمی که بتواند طلسم فوتبال خراسان‌رضوی در لیگ دسته‌سوم را بشکند.

کادرفنی و مسئله پیچیدگی لیگ ۳

در کادرفنی سعید خانی نام صلاح‌الدین اونق به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها دیده می‌شود؛ نامی که یاد و خاطره ابومسلمی‌ها را در کنار خانی برای فوتبال‌دوستان مشهدی زنده می‌کند. البته ملکی و زارع هم دیگراعضای کادرفنی خانی هستند که باید از همین حالا به فکر تورنمنت پیچیده لیگ دسته‌سوم باشند؛ جایی که قرار است ۳۶ تیم در سه گروه دوازده‌تیمی با یکدیگر به‌صورت رفت و برگشت رقابت کنند و درنهایت تیم‌های اول هر گروه همراه با بهترین تیم دوم گروه‌های سه‌گانه راهی لیگ دسته‌دوم شوند و از پایین جدول هم سه تیم از هر گروه به لیگ دسته‌چهارم سقوط کنند. تیم مشهد اکنون در زمین چمن دانشگاه علوم‌تربیتی تمرین می‌کند و به گفته جواد محمدزاده، مدیرعامل این تیم، به‌زودی به زمین چمن کارگران نقل مکان خواهد کرد تا تمریناتش را آنجا دنبال کند. حضور جواد محمدزاده، پیشکسوت فوتبال مشهد، به‌عنوان مدیرعامل در این تیم می‌تواند مشهدی‌ها را به روز‌های خوش آینده، اگرچه در لیگ دسته‌سوم، امیدوار کند؛ به‌خصوص حالا که دیگر فوتبال ایران فقط چهار سطح ندارد و پس از لیگ‌برتر، دسته‌اول، دسته‌دوم و دسته‌سوم، پای لیگ دسته‌چهارم هم در میان است؛ یعنی سطح پنجم فوتبال ایران!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->