۵ کشته و ۳۷ زخمی در حمله اوکراین به بلگورود روسیه زخمی شدن ۶ صهیونیست با سلاح سرد در مصر حادثه دریایی جدید در شرق عدن واکنش وزارت خارجه به ادعای حضور نظامی ایرانی در خاک اوکراین ادعاهای جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران| پزشکیان با دیدار دوجانبه موافقت کرد بازداشت ۱۱۹ عضو مرتبط با داعش در ترکیه (۹ شهریور ۱۴۰۳) اعتراض خانواده‌های اسرای صهیونیست به نتانیاهو ادامه دارد (۹ شهریور ۱۴۰۳) نامه جالب امام موسی صدر به مرحوم شیخ احمد کافی عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در خان‌یونس و دیرالبلح به پایان رسید امیر حیدری: اجرای صددرصدی طرح انسداد مرزی، به‌کمک هوش مصنوعی انجام خواهد شد فرمانده کل ارتش با وزیر اقتصاد دیدار کرد آیت‌الله علم‌الهدی: دوقطبی‌سازی و سهم‌خواهی مانع شکل‌گیری وفاق ملی است | چهار الزام تحقق «وفاق ملی» مهاجرانی: امیدوارم اوضاع کشور روزبه‌روز بهتر شود فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: پرنده‌های رادارگریز دشمن را فرسنگ‌ها دورتر از مرز‌های کشور ردیابی می‌کنیم ابراز امیدواری گروسی برای دیدار با پزشکیان ارتش اسرائیل مدعی به شهادت رساندن فرمانده حماس در جنین شد هریس: بر روی آتش‌بس در غزه کار می‌کنم عراقچی: روابط ایران و شورای همکاری خلیج فارس باید وارد مرحله جدیدی شود پزشکیان کسب مدال نقره زهرا رحیمی را تبریک گفت هواپیمای صهیونیست‌ها در جنوب حیفا سقوط کرد (۹ شهریور ۱۴۰۳) شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های شدید کرانه باختری (۹ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۵ کشته و ۳۷ زخمی در حمله اوکراین به بلگورود روسیه

  • کد خبر: ۲۴۸۲۲۸
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
۵ کشته و ۳۷ زخمی در حمله اوکراین به بلگورود روسیه
فرماندار «بلگورود» روسیه جمعه شب اعلام کرد که در حمله اوکراین به این منطقه دستکم پنج نفر کشته و ۳۷ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، گلادکوف اعلام کرد که اوکراین در حمله به شهر بلگورود و مناطق اطراف آن از «مهمات خوشه‌ای» استفاده کرد.

وی افزود که در این حمله خسارات قابل توجهی به ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی وارد شد و آتشنشان‌ها برای خاموش کردن آتش ناشی از این حمله وارد عمل شدند.

فرماندار منطقه بلگورود روسیه بامداد یکشنبه نیز اعلام کرد که در حمله شبانه اوکراین به این منطقه دستکم پنج غیرنظامی کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

کی‌یف در هفته‌های اخیر خصوصا پس از نفوذ به خاک روسیه در منطقه کورسک حملات پهپادی خود را شدت بخشیده است.

نیرو‌های اوکراینی روز سه‌شنبه ۶ اوت (۱۶ مرداد) با عبور از مرز روسیه وارد خاک این کشور شدند و منطقه «کورسک» روسیه را هدف حمله گسترده قرار دادند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز ۱۷ مرداد حمله اوکراین به زیرساخت‌های غیرنظامی در کورسک را محکوم کرد و آن را اقدام تحریک‌آمیز بزرگ خواند.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که هدف از تهاجم نظامی ارتش این کشور به منطقه کورسک روسیه ایجاد یک منطقه حائل است.

در حالیکه آژانس اطلاعات خارجی روسیه پیشتر اعلام کرده بود که نفوذ اوکراین در خاک این کشور در منطقه مرزی کورسک با مشارکت نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و لهستان و استفاده از تسلیحات غربی انجام شده است، نیروی هوایی اوکراین اخیرا اعلام کرد که در حمله به کورسک از یک بمب ساخت آمریکا استفاده کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->