قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری مارتینز، شانس اصلی بردن جایزه یاشین آفریقایی‌ها در راه بارسا سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس
سرخط خبرها

لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید

  • کد خبر: ۲۴۹۱۵۷
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید
دنی کارواخال اعلام کرد که رئال مادرید آخرین باشگاه اروپایی او خواهد بود و پس از پایان کارش در این تیم به باشگاه دیگری در قاره سبز نخواهد پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این مدافع اسپانیایی در ۳۲ سالگی همچنان یک چهره مهم برای لوس بلانکوس است. او چند ماه پیش در ومبلی و در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند نقش مهمی در رسیدن مادریدی‌ها به پانزدهمین قهرمانی‌شان در چمپیونزلیگ داشت و مدتی پس از آن هم توانست در پیراهن تیم ملی اسپانیا به قهرمانی جام ملت‌های اروپا برسد.

از آنجایی که قرارداد فعلی کارواخال با رئال مادرید تابستان آینده به پایان می‌رسد، مقصد احتمالی او به یکی از سوالات هواداران تبدیل شده است. این مدافع کهنه‌کار که هنوز قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد، در همین زمینه اعلام کرد که اگر مجبور تابستان آینده به ترک رئال مادرید شود، به یک باشگاه اروپایی دیگر نخواهد پیوست. او همچنین نمی‌خواهد مانند برخی دیگر از ستاره‌های فوتبال اروپا راهی لیگ عربستان شود و اعلام کرده است لیگ آمریکا را به عنوان مقصد احتمالی‌اش پس از رئال مادرید در نظر گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->