شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو ویدئو| گلایه مسافران از نبود و قیمت‌های بالای بلیت در پایانه مسافربری مشهد در روز پایانی صفر خدمات رسانی ۱۵۰ دستگاه ناوگان پشتیبان اتوبوسرانی مشهد در دهه آخر صفر شهردار مشهد مقدس: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز کمبود از برکت حضور ثامن الحجج(ع) است+ویدئو ترافیک پرحجم و روان مبادی خروجی مشهد در روز پایانی صفر (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم ثواب زیارت در مشهد با ثواب زیارت حج مقایسه شده است ناصحی: وظیفه موکب داران از سراسر کشور آشنایی مردم با زیبایی‌های فرهنگ و کلام رضوی است پنتاگون: هنوز خطر حمله ایران علیه اسرائیل وجود دارد مدیرعالی حرم مطهر رضوی: رکورد تشرف روزانه به حرم امام‌رضا(ع) شکسته شد + فیلم خدمت‌رسانی موکب بنیاد فرهنگی شهدای بولوار شاهنامه در سه‌راه فردوسی مشهد حضور بانوان آتش‌نشان داوطلب در حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) برپایی غرفه خدمات هوشمند شهروندی در عرصه میدان شهدا توسط شهرداری مشهد شهرداری مشهد نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‌های زیارتی ایفا کرده است ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تا دو روز آینده تکمیل است (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی ناوگان تاکسی صلواتی سازمان تاکسی‌رانی از ساعت ۱۱ امروز به‌مناسبت شهادت امام‌رضا(ع) قول وزیر راه برای پیگیری و اجرای قطار سریع‌السیر تهران ـ مشهد | خدمت رسانی شایسته مدیریت شهری مشهد به زائران + فیلم اسکان ۲٠ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد اسکان زائران امام‌رضا (ع) در بوستان بزرگ جهان شهر مشهد آمده‌ام تو به داد دلم برسی ۲۲ زندانی نیازمند در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند استقبال بی‌نظیر زائران از کمپ غدیر | اسکان بیش از ۹۴ هزار نفر از اربعین تا امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز کمبود از برکت حضور ثامن الحجج(ع) است+ویدئو

  • کد خبر: ۲۴۹۱۶۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
شهردار مشهد مقدس: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز کمبود از برکت حضور ثامن الحجج(ع) است+ویدئو
شهردار مشهد گفت: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز هیچ کمبودی در این مدت را از برکات وجود حضرت رضا(ع) می دانیم. وگرنه چگونه میشود جمعیت ده میلیونی را کنترل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد در آخرین جلسه ستاد دهه آخر صفر به‌منظور تقدیر از موکب‌داران اظهار کرد: به هر کسی که وارد مشهد شود به عنوان خادم امام رضا خوش آمد می‌گوییم.

محمدرضا قلندر شریف با اشاره به اینکه ما مسئول خدمت رسانی در شهر هستیم، افزود: خدمت ما و خدمت شما موکب داران عزیز متفاوت است. ما مجاور هستیم و خدمت می‌کنیم و شما زائر هستید و خدمت می‌کنید و خدمت شما با ارزش‌تر و توفیق بالایی دارد. شما از اربعین برگشتید و با آن همه خستگی راه و عشق و دلدادگی آمدید و در شهر مشهد خدمت کردید.

وی افزود: ما نیز در عراق و نجف خدمت کردیم و بیشتر پاکبانان ما نظافت را بر عهده داشتند. حمل و نقل در مرز‌ها با ما بود. همه میدانند چهره نجف در این مدت چقدر عوض شده بود، شما نیز همین کار را در مشهد انجام دادید. این افتخارات بزرگی است که نصیب ما و شما شده است.

شهردار مشهد ادامه داد: خدمت رسانی همه ما از ابتدای اربعین شروع شد و در این مدت همراهی شما دلگرمی ما بوده است. مطمئن هستم با همه گلایه‌ها و ضعف‌ها باز هم به خدمت خود ادامه خواهیم داد و دلیل آن دلدادگی ما و شما است.

قلندر شریف ادامه داد: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز هیچ کمبودی در این مدت را از برکات وجود حضرت رضا(ع) می دانیم. وگرنه چگونه میشود جمعیت ده میلیونی را کنترل کرد.

شهردار مشهد گفت: ۲۴ ساعته همکاران ما در شهرداری نه براساس تکلیف بلکه براساس عشق به اهل بیت خدمت رسانی می‌کنند. متاسفانه مدیریت واحد شهری نداریم که برخی کاستی‌ها و نقص‌ها در مدیریت این ایام به این دلیل اتفاق افتاده است. از شما سپاسگزاری میکنم و به همراهی شما افتخار میکنیم و انشالله سال دیگر ضعف‌ها برطرف و خدمت رسانی را قوی‌تر خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->