قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری مارتینز، شانس اصلی بردن جایزه یاشین آفریقایی‌ها در راه بارسا سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس
سرخط خبرها

سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف

  • کد خبر: ۲۴۹۱۶۹
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف
سارا طاووسی خبرنگار ورزشی نویس حوزه باشگاه استقلال روز دوشنبه (۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳) درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سارا طاووسی خبرنگار ورزشی نویس که در حوزه باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد روز دوشنبه (۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳) درگذشت. مرگ این خبرنگار جوان که سابقه فعالیت در خبرگزاری برنا را هم در کارنامه دارد، از همان ابتدا با حواشی مختلفی همراه بود. بسیاری در ابتدا مرگ او را در اثر سقوط از ارتفاع دانستند، اما برخی دیگر هم تصادف را عامل این اتفاق می‌دانستند. اما به نظر می‌رسد فرضیه اول برای مرگ این بانوی خبرنگار جدی‌تر است و احتمالا سقوط از ارتفاع عامل اصلی مرگ سارا طاووسی بوده است.

داستان عکس پسر عارف

بعد از اینکه عکسی از فرزند معاون اول در جلسه معارفه وزیر جدید منتشر شد جدای از اینکه جدال بزرگی بر سر حضور این فرد در یک جلسه دولتی در گرفت مباحثی هم درباره عکاس این قاب سیاسی درگرفت. مثلا گفتند که خبرنگاران از حضور در جلسه بعدی منع شدند. اما خبر خیره کننده این بود که در چند ساعت گذشته گفتند که عکاس این تصویر جنجالی از قضا همان خبرنگار خانم سایت برنا بوده که در یک حادثه کشته شده است. واقعیت، اما این است که خانم سارا طاووسی خبرنگار ورزشی برنا ارتباطی با این تصویر نداشته اند و عکاس این تصویر آقای علیرضا رمضانی است.

سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف

همچنین دکتر سعید طاووسی از اعضای خانواده این خبرنگار ورزشی نویس به نمایندگی از خانواده طاووسی با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد:
به اطلاع می‌رساند مرحوم سار طاووسی مسرور خبرنگار ورزشی بود و به هیچ وجه در عرصه سیاسی فعالیت نداشته و درهیچ جلسه تودیع و معارفه وزای دولت چهاردهم حضورنداشته است. ایشان سحرگاه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ در اثر سانحه‌ای در شهر رامسر درگذشت و خبر منتشرشده در کانال‌های مجاری مخالف و معاند نظام درباره ارتباط این سانحه تلخ با یکی ازجلسات تودیع و معارفه کابینه چهاردهم به شدت تکذیب می‌شود. متاسفانه این خبر کذب در برخی رسانه‌های داخلی در فضای مجازی بازتاب یافته است.

سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->