حریق انبار ضایعات در بزرگراه شهید میرزایی مشهد (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) سقوط خودرو داخل کانال در نیشابور با پنج مصدوم (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ۲ حادثه رانندگی در سبزوار ۱۰ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) عمل زیبایی باز هم قربانی گرفت | مرگ زن جوان زیر تیغ جراحی لاغری در تهران (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) کشف ۸ کیلو هروئین در مرز تایباد (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) انتخاب رشته بیش از ۷۶ هزار نفر از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ ثبت ۲۰۱ میلیون تردد طی ۷ روز | کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته (شهریور ۱۴۰۳) رکورد شکست | ثبت ۲۴۱ پرواز در فرودگاه‌های مشهد در روز شهادت امام رضا (ع) جذب ۱۵۰۰۰ مربی و مشاور مدرسه بعد از ۱۲ سال تداوم روند کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور تا روز یکشنبه (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) اسامی فرآورده‌های آرایشی غیرمجاز اعلام شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) | شروع روند کاهشی دمای هوا زلزله ۳.۱ ریشتری بجنورد را لرزاند (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) جاده چالوس-کرج یک طرفه شد (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ۵۱ مصدوم در تصادفات رانندگی ۳ روز پایانی دهه صفر در گلستان آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان آیت الله عبادی مشهد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی پراید در جاده خلج مشهد ۵ مجروح برجای گذاشت (۱۵شهریور ۱۴۰۳) تداوم محدودیت ترافیکی اطراف حرم امام‌رضا(ع) تا روز جمعه (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) دپوی بیش از ۸۰۰ ناوگان اضافه در پایانه مسافربری مشهد برای خروج زائران استامینوفن، پرمصرف‌ترین مسکن ایرانی‌ها و عوارض آن آزادی ۵۴ زندانی در خراسان‌رضوی با اهدای هزینه مراسم ترحیم چند توصیه برای خانواده‌هایی که فرزندانشان سیگار الکترونیکی می‌کشند
سرخط خبرها

ثبت ۲۰۱ میلیون تردد طی ۷ روز | کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته (شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۳۹۸
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
ثبت ۲۰۱ میلیون تردد طی ۷ روز | کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته (شهریور ۱۴۰۳)
رئیس پلیس راهور فراجا، از افزایش حجم تردد در جاده‌های کشور به‌ویژه در مسیر‌های منتهی به استان‌های شمالی و خراسان رضوی خبر داد و گفت: شاهد ۱۹ درصد کاهش تصادفات بودیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به آمار تردد‌ها اعلام کرد: از ۱۰ شهریور تا ساعت ۹ صبح امروز ۱۶ شهریور، شاهد افزایش ۸ درصدی تردد نسبت به روز‌های عادی بوده‌ایم و این میزان به بیش از ۲۰۱ میلیون تردد رسیده است.

رئیس پلیس راهور افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای سفر در ایام تعطیلات، بیشترین ورود خودرو در استان‌های شمالی کشور؛ همچون مازندران، گیلان و خراسان رضوی ثبت شد. اما در روز‌های اخیر و با پایان یافتن ایام سوگواری، موج بازگشت مسافران به شهر‌ها آغاز شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: براساس آخرین آمارها، همچنان حدود ۹۰ هزار خودرو در مازندران، ۶۰ هزار خودرو در گیلان و ۳۰ هزار خودرو در خراسان رضوی نسبت به تعداد خودرو‌های ورودی باقی مانده‌اند. این حجم بالای تردد، موجب ایجاد ترافیک سنگین در برخی محور‌های مواصلاتی شده است.

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات نسبت به هفته گذشته

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: با وجود افزایش حجم تردد، آمار تصادفات نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. بر اساس آمار رسمی پلیس راهور، شاهد ۱۹ درصد کاهش در مجموع تصادفات بوده‌ایم که این کاهش به ترتیب ۱۶ درصد در آمار جانباختگان و ۴۶ درصد در تصادفات جرحی و خسارتی مشاهده شده است.

سردار حسینی ادامه داد: برای مدیریت ترافیک سنگین و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، پلیس راهور اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی محور‌های پرتردد کرده است؛ از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال از شمال به جنوب اشاره کرد که از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده و تا تخلیه کامل ترافیک ادامه خواهد داشت. همچنین، برای افزایش ایمنی تردد خودرو‌های شخصی، از ورود کامیون‌ها و تریلر‌ها به محور‌های هراز، فیروزکوه، جاده قدیم قزوین-رشت، آستارا و اردبیل تا پایان شب ممانعت شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->