چند قابلیت تلگرام با هدف کنترل محتواهای مجرمانه حذف می‌شود پیرزن رومانیایی سال‌ها سنگی میلیون‌دلاری را برای نگه‌داشتن در خانه‌اش استفاده می‌کرد! چگونه در گوشی‌‌های شیائومی عکس‌‌ها و یادداشت‌هایمان را مخفی کنیم؟ کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی دوروف: مقامات فرانسوی باید به تلگرام شکایت می‌کردند نه اینکه من را بازداشت کنند کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت OneUI ۶.۱.۱ را دریافت کردند؟ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) چهار مزیتی که آیفون ۱۶ پرو نسبت به آیفون ۱۶ دارد اولین تیزر رسمی گوشی تاشو هواوی میت XT با دولا چگونه تلگرام جنجالی‌ترین اپلیکیشن جهان شد؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم جدید کلید و کارت‌های امروز همستر نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر نیوزیلند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) آیا اینستاگرام صحبت‌های ما را با سیستم «شنود فعالانه» می‌شنود و براساس آن‌ها تبلیغ نمایش می‌دهد؟ قابلیت نوشتن کامنت به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد + فیلم و آموزش هر شماره پلاک مخصوص کدام استان و شهر کشور است؟ نیروگاه خورشیدی ۱۵ میلیون دلاری در ابوظبی راه‌اندازی خواهد شد
سرخط خبرها

چگونه در گوشی‌‌های شیائومی عکس‌‌ها و یادداشت‌هایمان را مخفی کنیم؟

  • کد خبر: ۲۴۹۵۶۵
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
چگونه در گوشی‌‌های شیائومی عکس‌‌ها و یادداشت‌هایمان را مخفی کنیم؟
گاهی برای محافظت از حریم شخصی خود نیاز دارید که عکس‌ها یا یادداشت‌هایتان را پنهان کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، حریم خصوصی در دنیای دیجیتال ممکن است هرلحظه و به هر شکلی به خطر بیفتد؛ پس محافظت از آن بسیار مهم است. در گوشی‌های شیائومی شما می‌توانید با پنهان‌کردن عکس‌های خاص و نوشته‌های شخصی‌تان، از حریم شخصی خود محافظت کنید. سایت رسمی شیائومی در این حوزه آموزش‌هایی برای کاربرانش آماده کرده که در ادامه می‌خوانید. 

نحوه فعال‌سازی قابلیت مخفی‌کردن عکس‌ها در گالری گوشی‌های شیائومی

گوشی همراه شما پس از بازگشت از تعطیلات، پر از عکس‌های فوق‌العاده‌ای است که با خانواده و دوستان خود ثبت کرده‌اید.

در این میان عکس‌های شخصی هم وجود دارد که قصد پاک‌کردن آن‌ها را ندارید و در عین حال هم نمی‌خواهید کسی، به صورت تصادفی، آن‌ها را ببیند. پس کافی‌ است از قابلیت مخفی‌کردن عکس‌ها استفاده کنید تا با خیال راحت عکس‌های خاطره‌انگیز خود را نگه دارید:

۱- گالری (Gallery) خود را باز کنید.

۲- روی آلبوم (Album) کلیک کنید.

چگونه از حریم خصوصی دیجیتال خود محافظت کنیم

۳- در قسمت آلبوم، روی ایجاد آلبوم (Create an album) "+" کلیک کنید و اسم آلبوم خود را انتخاب کنید.

مخفی کردن عکس

۴- عکس‌هایی را که می‌خواهید مخفی شوند انتخاب کنید.

۵- انتقال یا کپی را انتخاب کنید. (با این گزینه‌ها، انتخاب می‌کنید که عکس‌های انتخابی‌تان کپی و وارد آلبوم شوند یا به طور کامل کات شوند و فقط در آلبوم جدید شما دیده شوند.)

چگونه از حریم خصوصی دیجیتال خود محافظت کنیم

۶- انگشتتان را روی آلبوم جدید نگه دارید، سپس گزینه مخفی (Hide) را انتخاب کنید تا آلبوم عکس‌های ایجاد شده‌تان مخفی شوند.

چگونه از حریم خصوصی دیجیتال خود محافظت کنیم

۷- برای دسترسی به آلبوم‌ مخفی‌شده، روی more یا سه نقطه بزنید و وارد تنظیمات (settings) شوید، سپس روی گزینه view hidden albums ضربه بزنید.

آموزش فعال‌‌سازی قابلیت پنهان‌کردن یادداشت‌ها در گوشی شیائومی

لیست یادداشت‌های هر فرد پر از افکار شخصی و اطلاعات روزانه و رمز برنامه‌های متفاوت است، دراین میان شما نیاز پیدا می‌کنید برخی از این یادداشت‌ها را مخفی کنید تا کسی به طور اتفاقی آن‌ها را نبیند:

۱- یادداشت‌ها را باز کنید.

۲- روی یادداشتی که قصد مخفی‌کردنش را دارید ضربه بزنید.

۳- روی سه‌نقطه بالای صفحه ضربه بزنید.

چگونه از حریم خصوصی دیجیتال خود محافظت کنیم

۴- گزینه Hide را انتخاب کنید.

چگونه از حریم خصوصی دیجیتال خود محافظت کنیم

۵- رمز گوشی خود را وارد کنید و بعد رمز مخصوص برای یادداشت‌های مخفی خود بگذارید.

۶- برای دسترسی به یادداشت مخفی‌شده خود کافی است نوار صفحه را به پایین بکشید و رمزی را که تنظیم کرده‌اید وارد کنید تا یادداشت‌های مخفی شما نمایش داده شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->