استعفای اعتراضی افسران رژیم صهیونیستی سردار سلامی: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت انهدام چندین پهپاد اوکراینی توسط روسیه (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) وعده مجدد وزیر برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول! گردان‌های القسام: عملیات تیراندازی قهرمانانه ماهر الجازی از نتایج طوفان الاقصی است تظاهرات هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق تبادل اسرا (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور پزشکیان به اقلیم کردستان سفر می‌کند هیچ گزینه ای را معرفی نکردیم| این انتخاب از سوی دولت خواهد بود رهبر انقلاب: فداکاری جوان‌های یک ملت، پشتوانه عظیم برای پیشرفت آن ملّت است پزشکیان: مدیران بنگاه‌های دولتی غیر سودده باید در زیان سهیم باشند تظاهرات هزاران نفر در پایتخت پاکستان برای آزادی عمران‌خان جزئیات طرح جدید آمریکا برای آتش‌بس در غزه نوستراداموس آمریکا هریس را پیروز انتخابات خواند پزشکیان: کمک کنید که پاسخگوی مردم باشیم «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام ترور شده است؟ نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟
سرخط خبرها

تظاهرات هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق تبادل اسرا (۱۸ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۸۸۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
تظاهرات هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق تبادل اسرا (۱۸ شهریور ۱۴۰۳)
منابع عبری‌زبان از برگزاری تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، هزاران نفر از شهرک‌نشینان امشب هم در حمایت از امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه به خیابان‌های تل‌آویو آمده و خواستار موافقت کابینه نتانیاهو با این توافق شدند.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع گزارش داد یک مسئول آگاه به مذاکرات به خانواده‌های اسرای صهیونیست ابلاغ کرده که بعید است به این زودی توافقی برای مبادله اسرا با مقاومت در غزه به امضا برسد.

دیشب هم بیش از نیم میلیون نفر از تظاهرات‌کنندگان صهیونیست با حضور در خیابان‌های تل ‌آویو خواستار موافقت کابینه نتانیاهو با توافق تبادل اسرا شدند.

به نوشته منابع خبری رژیم صهیونیستی، تظاهرات شنبه گذشته تل آویو، بزرگترین و گسترده‌ترین تظاهراتی بود که از جنگ هفتم اکتبر علیه کابینه نتانیاهو برگزار شده است.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->