خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی ۳۸.۵ درصد افزایش دارد تعهد ارزی، رانتی برای واردکننده و راهی برای قاچاق محصول زعفران است «حجت‌الله صیدی» رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شد + بیوگرافی و سوابق پشت مقدسات سنگر نگیرید! قیمت انواع موبایل‌های آیفون و سامسونگ در مشهد چند؟ (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) نبض بورس بدون رئیس کُند زد | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) راناپلاس ایران‌خودرو با گیربکس اتوماتیک آماده تولید شد توسعه «میدان گازی آرش»، جزئی از منافع ملی کشور است و از آن کوتاه نمی‌آییم قیمت خودرو‌های خارجی کاهش پیدا کرد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت خودرو‌های داخلی در سرازیری (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت‌کوین (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری اعلام شد| چند نفر در صف وام ازدواج و فرزندآوری هستند؟ سهم اندک خراسان رضوی از اعتبارات توسعه شبکه ریلی کشور در سال ۱۴۰۳ کشف و ضبط ۳۲۰۰ کیلوگرم خیارشور غیربهداشتی در خیابان مجلسی مشهد وزیر اقتصاد: رئیس سازمان بورس امروز مشخص می‌شود | فاصله نرخ ارز نیمایی و بازار را کم می‌کنیم زمان واریز یارانه شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول زمان بندی پرداخت یارانه و مستمری‌ها اولین امکان واریز وجه برای اولویت‌های اول تا سوم طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو فراهم شد + جدول ماهانه حدود ۲۰ هزارتن شیرخشک در کشور تولید می‌شود با ۱۰ خودروی کم‌مصرف ایرانی آشنا شوید فروش نقدی و اقساطی ۲ محصول لوکس مدیران خودرو از امروز (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) استقبال مشهدی‌ها از خرید متمرکز و ارزان لوازم دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه مسافران چند ساعت قبل از پرواز با هواپیما باید در فرودگاه باشند؟ ناهمخوانی افزایش‌قیمت نان در مشهد با هزینه‌های نانوایان | نان گران، نانوا نگران قیمت میوه و صیفی جات در مشهد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | گلابی‌های آخر تابستانی با دو قیمت متفاوت رشد ۳۸ درصدی مصرف بنزین غرب خراسان در پایان ماه صفر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پشت مقدسات سنگر نگیرید!

  • کد خبر: ۲۵۰۲۱۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
پشت مقدسات سنگر نگیرید!
مشکل همین است، آقاجان، مشکل همین است همه در برابر قانون برابرند ولی بعضی‌ها برابرترند، قانون، قانون است ولی می‌تواند غلط باشد.

خبر اول را می‌خوانم، ۳۰ درصد در کشورمان آدم زیر خط فقر داریم، خبر دوم را می‌خوانم، خط فقر یک خانواده سه نفره در تهران ۲۰ میلیون تومان است، خبر سوم مثل آبشار موسوی والیبالیست ملی پوش می‌خورد توی صورتم، بورس به اعضایش وام میلیاردی با سود ۴ درصد ۱۰ ساله داده است، خبر تکمیلی می‌رسد، مسئول با پیشانی پینه بسته می‌آید می‌گوید: این وام‌ها قانونی و در چهارچوب دستورالعمل‌های مصوب سازمان بوده است و این گونه نیست که اعطای این وام‌ها فقط برای اعضای هیئت مدیره باشد بلکه برای همه، منتظرم،‌ای کاش، بعد از این کلمه همه می‌گفت مردم ایران، می‌گفت همه معلم ها، همه پرستارها، همه سربازها، ولی فقط گفت همه کارکنان بورس امکان اعطا دارد و هیچ اتفاق غیرقانونی‌ای نیفتاده است.

مشکل همین است، آقاجان، مشکل همین است همه در برابر قانون برابرند ولی بعضی‌ها برابرترند، قانون قانون است ولی هم می‌تواند غلط باشد. می‌تواند مخرب باشد،  از بورس و از بانک‌ها حرف نزنیم بهتر است، دخترجوانی از بستگان می‌شناسم که حدود ده سال است کارمند بانک شده است، ماشین خارجی سوار می‌شود و خانه دومش را هم پارسال قولنامه کرده. هم زمان و هم سن همان خانم، مردی را می‌شناسم که پرستار است و سال به سال خانه اش از محل کارش دورتر می‌شود، به حاشیه تهران رانده شد استه. چرا، چون از افزایش پول پیش و اجاره اش بر نمی‌آید و مجبور است به اطراف تهران برود. 

گوشتان را بیاورید، صدایش را در نیاورید ولی راستش ما هم فقیریم، زبانم لال شیشه جلو ماشینمان بشکند، یخچالمان بسوزد، دندانمان آبسه کند، پکیج گرمایش خانه مان عیب وردارد اگر نتوانیم بدون حساب و کتاب و کاسه به کاسه کردن و از خرجی دیگر زدن این صدمه‌ها را برطرف کنیم ما هم فقیریم. من این جور وقت‌ها به آن نشستن دینگ صدای پیامک واریز آن وام میلیاردی فکر می‌کنم. 

آقای مدیر گوشی اش را می‌بیند، گوشه لبش بالا می‌رود نرم به خنده، بعد دوباره دکمه را می‌زند و صفحه گوشی را سیاه و خاموش می‌کند و بعد در جلسه طرح محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و جلسه شورای راهبردی شتاب دهی مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی راهکار می‌دهد و در مورد لزوم برخورد و مقابله با فساد ظاهرا قانونی نطق‌ها می‌فرماید. از این آدم‌ها و رئیسان متنفرم، از نماد‌های اتاق هایشان که هر کدام نماد تقدس اند و آدم‌ها انگار پشتشان پنهان می‌شوند. 

اتاق‌هایی که در آن‌ها شبکه خبر همیشه میوت است، چفیه‌ها آویزان است روی جارختی، عکس قنوت حاج قاسم و عکس قدس. از دمپایی چرم هایشان متنفرم و قطعه فرش تابلو شده حرم امام رضا (ع) هم انگار گوش دکورشان زجر می‌کشد. نکنید آقایان، پشت مقدسات ما قایم نشوید و ادا در نیاورید، به قول حضرت روح ا... بترسید از روزی که مردم به باطن شما پی ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->