تیزر رونمایی از پلی استیشن ۵ پرو + ویدئو پلی استیشن ۵ پرو معرفی شد + زمان عرضه، مشخصات و قیمت راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟ پیش‌بینی‌های جدید از قیمت گلکسی S۲۴ FE شاید طرفداران را ناامید کند معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ + جدول ایرپاد ۴ اپل معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه معرفی اپل واچ سری ۱۰ + مشخصات و قیمت جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) دیوان دادگستری اروپا اپل را به پرداخت ۱۴ میلیارد دلار مالیات معوقه محکوم کرد از آیفون۱۶ پرو و آیفون۱۶ پرومکس رونمایی شد + قیمت و مشخصات تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آیفون ۱۶ به طور رسمی رونمایی شد | تکیه بر هوش مصنوعی و البته مثل همیشه خاص آیا ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان خواهد شد؟ حمید فتاحی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات شد کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر مهلت برداشت داگز به‌زودی تمام می‌شود | علت منتقل‌نشدن توکن داگز به کیف پول
سرخط خبرها

جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۰۲۲۴
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
دیوان دادگستری اتحادیه اروپا سرانجام جریمه گوگل برای سوءاستفاده از سلطه بر بازار سرویس مقایسه خرید را تأیید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، گوگل باید ۲.۴ میلیارد یورو جریمه بپردازد که یکی از سنگین‌ترین جریمه‌های اعمال‌شده علیه شرکت‌های فناوری محسوب می‌شود.

 کمیسیون اروپا اولین بار سال ۲۰۱۷ این پرونده را علیه گوگل به جریان افتاد و این شرکت فناوری نیز بار‌ها علیه آن درخواست تجدیدنظر داده است. همچنین این پرونده علاوه‌بر اعمال یکی از سنگین‌ترین جریمه‌های ممکن علیه گوگل، به یکی از طولانی‌ترین پرونده‌های اتحادیه اروپا نیز تبدیل شد.

سرچشمه‌های صدور این حکم میلیارد یورویی علیه گوگل به سال ۲۰۰۹ و شکایت شرکت بریتانیایی Foundem بازمی‌گردد. در آن زمان، این شرکت با ثبت شکایتی علیه گوگل در اتحادیه اروپا ادعا کرد گوگل توصیه‌هایش برای خرید کالا یا سرویس را در نتایج جستجو برجسته‌تر از رقبا نشان می‌دهد. در پاسخ نیز گوگل سعی کرد مقامات اتحادیه را مجاب کند که این اتهام هیچ مبنای قانونی یا اقتصادی ندارد.



اما سال ۲۰۱۷، کمیسیون اتحادیه اروپا سرانجام رأی به انحصارطلبی گوگل در بازار جستجو‌های آنلاین و درپیش‌گرفتن اقداماتی برای جریمه این شرکت داد. اکنون دادگاه‌های این اتحادیه این تصمیم را تأیید کرده است و گوگل چاره‌ای جز پرداخت جریمه ۲.۴ میلیارد یورویی ندارد. رسیدگی به پرونده‌های انحصارطلبی گوگل هم‌زمان در دادگاه‌های آمریکایی نیز در جریان است.

کمیسیون اروپا تا به امروز مجموعاً بیش از ۸.۲ میلیارد یورو جریمه را به گوگل تحمیل کرده است تا این غول فناوری در این عرصه هم رکورددار باشد. گوگل سال ۲۰۱۷ با جریمه‌ای ۲.۴ میلیارد یورویی به‌دلیل دست‌کاری نتایج جستجو مواجه شد. همچنین سال ۲۰۱۸ این شرکت به اتهام تبلیغ ناعادلانه اپلیکیشن‌هایش در سیستم‌عامل اندروید با جریمه‌ای ۴.۳ میلیارد یورویی مجازات شد. در آخرین مورد نیز این شرکت به‌دلیل مسدودکردن تبلیغات موتور‌های جستجو رقیب، باید ۱.۵ میلیارد یورو به اتحادیه اروپا جریمه بپردازد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->