سعی کنیم به چشم امام زمان (عج) بیاییم برگزاری اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در مشهد مقدس + فیلم (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امید همراه با اقدام، بیعتی تا همیشه | مروری بر راه‌های تجدیدعهد با امام عصر (عج) پیکر مرزبان شهید مشهدی به خانه بازگشت + زمان تشییع پیکر شهید برگزاری جشن سربازان کوچک امام زمان (عج) در مشهد + زمان و مکان جشن قاریان قرآن حرم مطهر رضوی به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) اجرای ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» در حرم مطهر رضوی هم‌زمان با آغاز امامت امام‌زمان(عج)، کدام مناطق مشهد نورافشانی می‌شوند؟ برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان در حرم امام رضا(ع) پدر شهید سبزیکار حقیقی دار فانی را وداع گفت آزمون استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود به شیرینی مهربانی اقیانوسی از ایمان و ایده | درباره مرحوم دکتر علی محمد برادران رفیعی، از مدیران اثرگذار در آستان قدس رضوی ویژگی‌های امام مهدی (عج) در بیان امام حسن عسکری (ع) شبکه‌سازی شیعیان برای عصر غیبت ویژه‌برنامه‌های سوگواری شهادت امام حسن عسکری (ع) در حرم امام‌رضا (ع) + جزئیات آیت الله شیخ عباس محفوظی درگذشت + بیوگرافی و سوابق تولیت آستان قدس در مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتسال: دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در جام جهانی فوتسال است تطهیر و غبارروبی پنجره‌های فولاد حرم مطهر رضوی در کنار وارثان زمین
سرخط خبرها

اجرای ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۵۰۶۲۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
اجرای ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» در حرم مطهر رضوی
هم زمان با نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» ویژه بانوان، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در سالروز آغاز دوران امامت حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، حرم مطهر رضوی میعادگاه منتظران ظهور حضرت حجت (عج) شد و دلدادگان آن حضرت درحالی‌که زمزمه شادی بر لب و تمنای ظهور و تعجیل در امر فرج را در دل داشتند، آغاز امامت امام عصر (عج) را جشن گرفتند.

به‌منظور بزرگداشت این روز مبارک، ویژه‌برنامه‌ای از سوی واحد خواهران اداره مراسم‌ها و آئین‌های حرم مطهر رضوی با عنوان «آقا، مبارک است ردای امامتت» در رواق نجمه خاتون برگزار شد. در این ویژه‌برنامه که با حضور پرشور بانوان رضوی برپا شد، فرشته خوش‌دست، کارشناس دینی به ایراد سخنرانی با موضوع امامت حضرت ولی‌عصر (عج) و ضرورت دعا برای فرج پرداخت. در ادامه گره سرود «شمیم یاس» با اجرای سرودی زیبا و دلنشین حال و هوایی شاد و عیدانه به این مراسم بخشیدند.

گفتنی است، در این مراسم همچنین میثم دولتی، از مدیحه‌سرایان اهل‌بیت (ع) به نغمه‌سرایی در وصف حضرت صاحب‌الزمان (عج) پرداخت و در پایان، بانوان رضوی با خواندن دعای فرج، تعجیل در امر فرج و ظهور آخرین منجی و یگانه فریادرس مستضعفان عالم را از درگاه الهی خواستار شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->