آیا سرما باعث سرماخوردگی می‌شود؟ جزییات سرقت ۱۰ هزار قوطی کنسرو تن ماهی در تهران| انگیزه سارق چه بود؟ دستگیری عروس و مادرشوهری که شغلشان دزدی بود ماجرای عکس یادگاری عروس و داماد ایرانی کنار مسجد الاقصی چیست؟ خرید جهیزیه طبق قانون بر عهده عروس است یا داماد؟ ۲ فوتی بر اثر واژگونی خودرو در کلات خراسان رضوی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) هشدار متخصصان درباره استفاده از گوشی در رختخواب راه اندازی شعبه دانشگاه فردوسی مشهد در عراق جزئیات تصادف تریلی با پژو ۲۰۶ در پل قائم مشهد (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) لغزندگی سطح معابر در محور مشهد -چناران (۲۵ شهریور۱۴۰۳) ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار حداقل‌بگیر شامل همسان‌سازی حقوق نمی‌شوند | دولت بار دیگر برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس لایحه می‌دهد توقیف محموله پارچه قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در مشهد (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان خراسان‌رضوی اعتراض المپیادی‌ها به تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور کشف ۶۰ کیلو ماده مخدر شیشه در هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قانونی است که باید اجرا شود توزیع حدود ۶۸ هزار واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌های مشهد | هنوز واکسن ایرانی توزیع نشده است افزایش ۲۰ درصدی شیرخشک توزیعی به داروخانه‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تذکر نماینده مجلس درخصوص تعیین تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تزریق ۸.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین نقدینگی صنعت دارو رتبه یازدهم خراسان رضوی در کشور از نظر جمعیت سالمندی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری در مشهد
سرخط خبرها

دستگیری عروس و مادرشوهری که شغلشان دزدی بود

  • کد خبر: ۲۵۱۰۱۹
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
دستگیری عروس و مادرشوهری که شغلشان دزدی بود
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عروس و مادر شوهر به اتهام سرقت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین مافی با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارش سرقت از یک مغازه مس‌فروشی، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با مراجعه ماموران کلانتری به محل مغازه و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد که سارقان ۲ زن هستند که به محل مغازه مراجعه و یک نفر از آن‌ها مغازه‌دار را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت اموال ارزشمند از جنس مس می‌کند که بلافاصله پس از سرقت از مغازه خارج شده و با خودرویی که متعلق به پدر خانواده بوده، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از شیو‌های نوین پلیسی و کشف جرم مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده همین سرکلانتری شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و هر ۲ را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مافی اظهار کرد: در بازرسی اولیه از محل مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه با ارزش حدودی ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد و متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد از این مغازه و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و اظهار کردند که تا کنون حدود ۴ میلیارد ریال از مغازه مذکور سرقت انجام داده‌اند و این اجناس را به مالخر خود فروخته اند.

وی به شهروندان مخصوصاً کسبه توصیه کرد: حتما در اماکن از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->