توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

روزنامه قطری: لیگ قهرمانان آسیا در هر حالتی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۵۱۸۳
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
روزنامه قطری: لیگ قهرمانان آسیا در هر حالتی برگزار می‌شود
روزنامه استاد الدوحه قطر تاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار دارد که لیگ قهرمانان برگزار شود و به هیچ وجه قصد لغو آن را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری دو هفته به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد. هنوز زمان ادامه لیگ قهرمانان آسیا به صورت دقیق مشخص نشده است هر چند که پیش بینی‌ها حاکی از این است که ادامه رقابت ها در ماه آگوست خواهد بود.

روزنامه استاد الدوحه قطر تاکید کرد که AFC اصرار دارد که حتما باید ادامه لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود تا جایی که این روزنامه قطری نوشت: AFC لیگ قهرمانان آسیا را به هر صورتی که باشد برگزار خواهد کرد و به خاطر جلوگیری از ضرر مالی به هیچ وجه قصد ندارد که این رقابت را لغو کند.

طبق اعلام این روزنامه قطری به احتمال خیلی زیاد لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور و به صورت تک بازی برگزار خواهد شد و حتی اگر ویروس کرونا همچنان به شدت وجود داشته باشد بازهم این رقابت ها برگزار خواهد شد و لغو نمی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا درحالی اصرار دارد که لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا کند که هنوز هیچ لیگ محلی از سرگرفته نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->