ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رکورد بی‌سابقه رشد شاخص بورس

  • کد خبر: ۲۵۳۲۳
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
رکورد بی‌سابقه رشد شاخص بورس
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که رشد شاخص کل این بازار با بیش از ۳۱هزار واحد رشد رکورد بی‌سابقه‌ای را در تاریخ این بازار ثبت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، معاملات هفته جاری بازار سرمایه با چراغ سبز به پایان رسید و شاخص کل این بازار با ۳۱هزار و ۸۷۶واحد صعود در رقم ۸۷۷هزار و ۸۲۸واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۹۱۵۹واحد صعود و رقم ۲۸۵هزار و ۸۰۴واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۸۳هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به ثبت رساندند.

در این بازار صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، کشتی‌رانی ایران، گروه مپنا، س.نفت، گاز و پتروشیمی تأمین و سرمایه‌گذاری قدیر نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تأثیر را روی بورس گذاشتند.

ورود شاخص فرابورس به کانال ۱۰هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز با ۳۵۸واحد صعود برای نخستین‌بار وارد کانال ۱۰هزار واحد شده است و رقم ۱۰هزار و ۲۹۹واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۰۱هزار معامله به ارزش ۴۱هزار و ۴۸۷میلیارد ریال انجام شد. در فرابورس هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری صبا تأمین، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تأثیر را گذاشتند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->