ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش را از دست دادیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش فیلمنامه‌نویس مشهدی: آرزویم است که درباره امام رضا (ع) فیلمنامه خوبی بنویسم رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور
سرخط خبرها
طبق گزارش هالیوود ریپورتر:

جشنواره ساندنس، کانون اصلی انتشار ویروس کرونا در آمریکا

  • کد خبر: ۲۶۲۳۸
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
جشنواره ساندنس، کانون اصلی انتشار ویروس کرونا در آمریکا
یک گزارش جدید حاکی از آن است که جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس، اولین کانون اصلی انتشار ویروس کرونا در آمریکا بوده است.

به  گزارش شهرآرانیوز؛ گزارشی که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کند بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس در اواخر ماه ژانویه پس از پایان جشنواره با علائم شبیه به ویروس کرونا مواجه شدند و از هیچ یک از آنها تست کرونا گرفته نشده است.

جشنواره فیلم ساندنس، امسال میزبان ۱۲۰ هزار نفر در یک تفرجگاه کوچک کوهستانی بود که با نمایش فیلم و برگزاری مهمانی در فضاهای بسته برگزار شد. شرایط برفی منطقه پارک سیتی که محل برگزاری جشنواره ساندنس است برای اسکی کردن ایده‌آل است و معاشرت در فضاهای بسته و همچنین بروز علایمی شبیه به آنفلونزا به سبب دمای پایین و ارتفاع بالا معمول است.

هالیوود ریپورتر همچنین گزارش می‌دهد یک بازیگر مهم که نامش را فاش نمی‌کند و همراهانش پس از جشنواره ساندنس به شدت بیمار شدند. فرانکلین لئونارد، بنیانگذار وبسایت سینمایی «بلک‌لیست» نیز عنوان کرده در تاریخ ۲۸ ژانویه و پس از بازگشت به لس‌آنجلس به شدت و برای مدت دو هفته بیمار شده است. لئونارد فرانکلین گفته حداقل دو نفر دیگر را هم می‌شناسد که به سبب بروز علایم بیماری ناگزیر به بازگشت زودهنگام از جشنواره به خانه شده‌اند.

سخنگوی جشنواره فیلم ساندنس دراین باره گفت: «از شنیدن این که برخی شرکت‌کنندگان در جشنواره در حین و پس این رویداد سینمایی احساس بیماری داشته‌اند متاسفیم. ما از هرگونه مورد ابتلا به ویروس کرونا در جریان جشنواره ناآگاهیم.»

این گزارش به نقل از میکروب‌شناسی به نام دان هارت عنوان می‌کند جشنواره فیلم ساندنس همزمان با آغاز قرنطینه در شهر ووهان چین (محل اصلی انتشار ویروس کرونا) آغاز شده است و منطق می‌گوید که حاضران بیمار در جشنواره مبتلا به ویروس بودند و جشنواره ساندس فرصتی عالی برای انتشار این ویروس به همه افراد بوده است.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره ساندنس، در شبکه‌های اجتماعی از گزارش هالیوود ریپورتر دفاع کرده‌اند و تجربه بیماری خود را پس از جشنواره به اشتراک گذاشته‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->