آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی
سرخط خبرها

سایت بازدید مجازی از موزه‌‌های کشور به‌‌زودی راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۲۶۴۷۲
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
سایت بازدید مجازی از موزه‌‌های کشور به‌‌زودی راه‌اندازی می‌شود
رئیس گروه موزه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خراسان رضوی گفت: در آستانه فرارسیدن روز جهانی موزه‌ها، اولین سایت مجازی بازدید از موزه‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، محمدرضا پهلوان در گفت‌وگویی اظهار کرد: در شرایط کرونایی و برای معرفی بیشتر تاریخ و فرهنگ ملی ایران و به‌ویژه خراسان رضوی، کلیپ‌های مختلفی از موزه‌های فعال در مشهد و استان خراسان‌رضوی را در فضا‌های مجازی و سایت آپارات بارگذاری کردیم و بازخورد‌های خوبی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: اکنون پلتفرم‌های بازدید مجازی مانند آنچه که موزه ایران باستان ایجاد کرده است، نداریم. اما تاکنون ظرفیت‌های موزه بزرگ خراسان و موزه نادری را در بستر‌هایی که اعلام شد، بارگذاری کرده‌ایم.

پهلوان به اقدامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: اکنون اداره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی نخستین سایت ملی بازدید مجازی از موزه‌های کشور است و در همین راستا، مجموعه‌ای از عکس‌ها و کلیپ‌های لازم از موزه‌های خراسان‌رضوی را در اختیار وزارتخانه قرار داده‌ایم که به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی در ارتباط با سایر برنامه‌هایی که قرار است به مناسبت ۲۹ اردیبهشت، روز جهانی موزه‌ها و میراث فرهنگی در خراسان رضوی اجرا شود، گفت: همچنان مشغول جمع‌بندی اقدامات لازم هستیم و با‌توجه‌به وضعیت کرونا، قطعا برنامه‌های این روز را با محوریت فضای مجازی برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است مشهد دارای ۹۴ موزه فعال می‌باشد که از این تعداد ۳۰ مجموعه مستقیم زیر نظر اداره کل موزه‌ها قرار داد و سایر موزه‌ها، متعلق به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است که با نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->