شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

یک قلاده شیر سفید در باغ وحش هویزه متولد شد

  • کد خبر: ۲۷۳۰۵
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
  • ۴
یک قلاده شیر سفید در باغ وحش هویزه متولد شد
معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بچه شیر سفید تازه متولد شده در باغ وحش هویزه که حدود ۲ هفته پیش متولد شد، از مادر جدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عادل مولا با بیان اینکه ۲ سال پیش نیز یک شیر سفید از این ماده شیر متولد شد که مادر به دلیل هم‌سان نبودن بچه آن را کشت، بیان کرد: این بچه شیر هم اینک با شیر گاو و گاومیش تغذیه می‌شود و پس از یک ماهگی با غذای دستی تغذیه خواهد شد.

وی درخصوص ژن این شیر گفت: شیر سفید گونه‌ای نادر است و اگر این شیر زنده بماند بسیار باارزش است. البته این جهش ژنی در مادر و بچه مورد تحقیق قرار می‌گیرد و در صورت صحت گسترش خواهد یافت.

مولا ادامه‌داد: اکنون این بچه شیر در اتاقی دور از مادر در باغ وحش هویزهزیر نظر دام‌پزشک باغ وحش نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به بازدید کمتر مردم از باغ وحش به دلیل شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا بیان کرد: هر حیوانی در صورت نداشتن استرس و تنش، هم زایمان راحت‌تر دارد و هم احتمال دوقلوزایی خواهد داشت.

شیر سفید از کمیاب‌ترین گونه‌ شیرهای جهان و مأمن آن در آفریقای جنوبی است.

باغ وحش هویزه بزرگ‌ترین باغ وحش خوزستان با حدود هشت هکتار وسعت، در جنوب غرب این استان قرار دارد. این باغ وحش یکی از ۲ باغ وحش خوزستان است. هم اکنون شیر، خرس، شتر، گرگ، کفتار، میمون و تعداد زیادی پرنده در این باغ وحش نگهداری می‌شود.

منبع: ایرنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خادمیان
United States of America
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
بخاطر خدا گونه هایی که در خطر انقراض نیستند را رها کنید تا در طبیعت به زندگی عادی خود ادامه دهند و زاد و ولد کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
الگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
الکی اگه راست
میگی فیلمبفرست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
فیلم میگرفتی میداشتیم خیلی بهتربود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->