انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

فعالیت ۱۰۰ گروه رصدی/ غروب امروز هلال ماه شوال رؤیت خواهد شد؟

  • کد خبر: ۲۷۷۰۹
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
  • ۱
فعالیت ۱۰۰ گروه رصدی/ غروب امروز هلال ماه شوال رؤیت خواهد شد؟
از غروب شنبه ۱۰۰ گروه رصدی در استان‌های مختلف با بهره‌گیری از تجهیزات مناسب، برای دیدن هلال ماه شوال فعالیت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: از غروب شنبه ۱۰۰ گروه رصدی در استان‌های مختلف با بهره‌گیری از تجهیزات مناسب، برای دیدن هلال ماه شوال فعالیت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام موحدنژاد، عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: از غروب شنبه ۱۰۰ گروه رصدی در استان‌های مختلف با بهره‌گیری از تجهیزات مناسب، برای دیدن هلال ماه شوال فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: پیش‌بینی کارشناسان آن است که هلال ماه شوال در غروب شنبه دیده شود و انتظار داریم که طبق تقویم، روز یکشنبه چهارم خرداد عید سعید فطر باشد.

رئیس کمیته علمی ستاد استهلال دفتر رهبرمعظم انقلاب خاطرنشان کرد: روال به این شکل است که گزارش‌های گروه‌های رصدی از طریق ستاد‌های استهلال استان‌ها برای ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال و بر اساس وضعیت آب‌وهوایی طبقه‌ندی و سپس به رهبرمعظم انقلاب ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام موحد‌نژاد افزود: اگر رهبر انقلاب گزارش‌های رؤیت هلال ماه را به لحاظ شرعی اطمینان بخش بدانند، عید سعید فطر اعلام می‌شود.

عضو ستاد استهلال دفتر رهبرمعظم انقلاب افزود: البته در مواردی مثل امسال که طبق روال عادی، رویت هلال ماه با تقویم مطابق می‌شود، دیگر نیاز به اعلام ندارد، ولی در موارد دیگر و برای اطمینان بخشی، رؤیت هلال ماه پس از اطمینان رهبر معظم انقلاب، از سوی دفتر معظم‌له اعلام می‌شود.

آقای موحدنژاد همچنین انتشار برخی خبر‌ها به نقل از وی را درخصوص اعلام عید سعید فط ر در روز گذشته رد کرد.

منبع: شبکه خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
جالب است که در دنیای علمی که می تواند صد در صد پیش بینی کند که در هر سال، هر روز، هر ساعت، هر دقیقه و هر ثانیه خاصی که شما بخواهید موقعیت نه تنها ماه که هر سیاره ای را که شما بخواهید در تمام کهکشان، مشخص کند و حتی اعلام کند که در کجای دنیا بهترین زویت را دارد جمعی به نام ستاد استهلال، دوربین به دست با هزینه های گزاف خود را مورد تمسخر خاص و عام و مخصوصا جامعه علمی کشورو جهان می کنند! تا ماه را ببینند یا نبینند!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->