وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

اعلام جزئیات برگزاری نمازجمعه، نماز عید سعید فطر و روز قدس

  • کد خبر: ۲۷۳۱۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
اعلام جزئیات برگزاری نمازجمعه، نماز عید سعید فطر و روز قدس
شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اطلاعیه‌ای درخصوص ترتیب برگزاری نمازجمعه، نماز عید سعید فطر و روز جهانی قدس صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اطلاعیه شماره ۱۳ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درخصوص ترتیب برگزاری نمازجمعه، نماز عید سعید فطر و روز جهانی قدس صادر شد.

باسمه‌تعالی

«مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی.
با اهدای سلام، ارادت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، برگزاری افتخارآمیز و عزت‌آفرین مراسم پربرکت شب‌های قدر، با توصیه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اجرای دقیق تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا توسط مؤمنان، تنفسی معنوی و حیات بخش برای جامعه متأثر از شرایط دشوار ماه‌های گذشته رقم زد و امید می‌رود در عبور از بحران، موجب گشایش ابواب رحمت الهی برای ملت و کشور شود.

درخصوص ترتیب برگزاری نماز جمعه این هفته، نماز عید سعید فطر و روز جهانی قدس به استحضار می‌رسانیم:

۱- مانند ۲ هفته گذشته، نمازجمعه مورخ ۹۹/۰۳/۰۲ در ۱۸۰ پایگاه، مستقر در ۱۳۲ شهرستان که از وضعیت سفید برخوردار هستند، اقامه خواهد شد و افزایش یا کاهش این فهرست، تابع مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

۲- با عنایت به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگزار نخواهد شد و سخنرانی مهم ولی امر مسلمین جهان، راهبرد‌های پیش رو برای تجلی خشم و نفرت انسان‌های آزاده عالم تا زمان نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد کرد.

در عین حال در مناطقی که نمازجمعه برگزار می‌شود، ابراز انزجار و فریاد دشمن شکن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای نمازگزاران غیور، بدون خروج از مصلی‌ها و با حذف برنامه راهپیمایی، به شکل طبیعی و به نمایندگی از سایر هم‌وطنان انقلابی که فعلاً امکان اقامه نماز جمعه ندارند، صورت خواهد پذیرفت.

۳- نماز عید سعید فطر امسال، با مراعات کامل ضوابط بهداشتی تدوین شده، صرفاً در مساجد سراسر کشور، به استثنای استان‌های شدیداً درگیر و سایر مصادیقی که ستاد ملی مقابله با کرونا، یا کمیته‌های استانی، متشکل از نمایندگان، ولی فقیه، استانداران و دانشگاه‌های علوم پزشکی تعیین خواهد نمود، برگزار خواهد شد. بر این اساس:

 نماز عید فطر در مصلی‌های مناطق قرمز و زرد اقامه نخواهد شد.

 اقامه نماز عید فطر در مصلی‌های مناطق سفید که مجاز به برگزاری نمازجمعه هستند، هم‌زمان با مساجد و منوط به اینکه منجر به اجتماعات بزرگ نشود، بلامانع است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->