رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان!
سرخط خبرها
روابط عمومی راه‌آهن خراسان رضوی خبر داد:

کاهش ۹۷ درصدی ورودی و خروجی مسافران قطار

  • کد خبر: ۲۷۹۹۰
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کاهش ۹۷ درصدی ورودی و خروجی مسافران قطار
مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن خراسان رضوی گفت: امسال ۹۷ درصد کاهش مسافر داشته‌ایم.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، جواد معراجی‌فر با اعلام این خبر افزود: با شیوع کرونا و محدودیت سفر‌های بین‌شهری، استفاده از حمل‌ونقل ریلی نیز کاهش پیدا کرد و سرانجام تمام سفر‌ها متوقف شد.

وی ادامه داد: پس از رفع محدودیت تردد بین استانی، به‌تدریج سفر‌های ریلی نیز آغاز شد. اما کاهش چشمگیر مسافران همچنان به قوت خود باقی بود، به‌نحوی که در اردیبهشت امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۹۷ درصد کاهش مسافر ورودی و خروجی داشتیم.

معراجی‌فر به تعطیلات عید فطر امسال اشاره کرد و افزود: هنوز آمار دقیق تعداد مسافر تعطیلات اخیر را نداریم. اما با رصد دوربین‌ها و همچنین حضور در ایستگاه راه‌آهن مشهد، متوجه تغییر خاصی مبنی بر افزایش مسافر نشدیم.

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن خراسان رضوی به پروتکل‌های بهداشتی قطار‌ها اشاره کرد و گفت: براساس پروتکل بهداشتی راه‌آهن جمهوری اسلامی، پذیرش مسافر در قطار‌های کوپه‌ای به این شکل است که در هر کوپه تنها ۲ نفر مستقر شوند، اما اگر کوپه به صورت خانوادگی رزرو شود، مشکلی به لحاظ تعداد نفرات نخواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->