تشخیص به موقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟
سرخط خبرها

افزایش تقاضای سفرهای ریلی در مسیر خراسان

  • کد خبر: ۱۳۴۲۰
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
افزایش تقاضای سفرهای ریلی در مسیر خراسان
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: با وجود بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در شبکه حمل و نقل ریلی مسافر، تقاضای سفر از طریق قطار در مسیرهای منتهی به مشهد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی نصیری ورگ افزود: از جمله عوامل ارتقای استقبال از سفر با راه آهن در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد می‌توان به کاهش تاخیر قطارها اشاره کرد.   

وی ادامه داد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۱ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۲۹۲ زائر و مسافر توسط راه آهن خراسان جابه‌جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار درصدی داشته که موجب شده این اداره کل در میان سایر مناطق راه‌آهن در سطح شبکه ریلی کشور بار دیگر رتبه نخست جابه‌جایی مسافر برون شهری را کسب کند.
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در آذر ماه سال جاری نیز یک میلیون و ۳۵ هزار و ۹۷۹ مسافر و زائر در اداره کل راه‌آهن خراسان جابه‌جا شده‌اند.
نصیری افزود: در این مدت ۲۲ هزار و ۵۱۶ رام قطار مسافری از ۳۰ شهر و مرکز استان در اداره کل راه آهن خراسان تردد کرده اند که در این برنامه از مشهد به تهران، بندرعباس، شیراز، کرمان، تبریز و اهواز حمل خودرو به صورت مستقیم انجام شده است.

درحال حاضر شمار ایستگاه‌های اداره کل راه آهن خراسان ۲۳ ایستگاه است و روزانه ۸۸ رام قطار مسافربری در مسیر ۳۱ شهر و مرکز استان و ۱۰ رام قطار باری به مقاصد تجاری مختلف به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کند.  

از مجموع ۱۰ هزار کیلومتر شبکه ریلی کشور هزار و ۴۰۰ کیلومتر آن معادل ۱۴ درصد در خراسان رضوی قرار دارد.

تراکم ریل در خراسان رضوی نسبت به مساحت آن دو برابر میانگین کشور است و به خاطر وجود بارگاه منور رضوی در مشهد بیش از ۴۰ درصد قطارهای مسافربری ایران به مشهد رفت و آمد دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->