استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری آبفا مشهد: تسریع در ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد نیازمند تنوع تأمین مالی است استفاده از طرح‌های هنرمندان برای بیلبورد‌ها و استرابورد‌ها در جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ مشهد گزارشی از مشکلات جدی معیشتی و شغلی تاکسی‌رانان مشهدی | خواسته‌ها و گلایه‌های رانندگان تاکسی اقدام اورژانسی برای بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از سد شوریجه و تصفیه‌خانه‌های شماره ۷ و التیمور مشهد (۲ بهمن ۱۴۰۳) مهم‌ترین پروژه ایمن‌سازی رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در حال اتمام است مدیر اجرایی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد: ۲۰ درصد خودرو‌های زیر چهار سال در مرحله نخست معاینه فنی رد شدند آغاز رنگ‌آمیزی جداول طرح استقبال از بهار ۱۴۰۴ از ۴ بهمن‌ماه در مشهد افزایش ۲ برابری توفقگاه‌های ناوگان باری سنگین در ششمین دوره مدیریت شهری مشهد عضو هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد: ۶۰ درصد پروژه سیاهه انتشار آلاینده‌های هوای شهر مشهد، تا پایان ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود ارجاع ۷۹۱ مورد کشتار غیربهداشتی به مراجع قضایی در خراسان رضوی طی ۹ماهه ابتدایی ۱۴۰۳ سامان‌دهی کرانه کشف‌رود مشهد با احداث بوم‌پارک مسئول مرکز پالایش آلاینده‌های زیست‌محیطی شهر مشهد: سالانه ۲۵۰ هزار تن انواع آلاینده هوا در شهر مشهد منتشر می‌شود
سرخط خبرها

رصد نظرات شهروندان در سامانه ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۳۵۰
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
رصد نظرات شهروندان در سامانه ۱۳۷
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: رصد نظرات شهروندان در پیگیری الویت های کاری و برنامه ریزی ها نقش به سزایی دارد
به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا سلامی  افزود: سامانه ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری در ساختار شهرداری فعال شده و به نحو مطلوبی زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی شده است.

وی این سامانه را یکی از بهترین روش‌های ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداری در راستای مشارکت آنان در اداره شهر دانست و افزود: از طریق این سامانه نظارت شهروندان بر امور، مشارکت در تصمیم گیری‌های شهری، کاهش مراجعات حضوری، افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده و تشخیص اولویت‌های برنامه‌های شهری، شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد دستیابی به اهداف سازمانی را در گرو ارتباط مدیران با مردم دانست و بیان کرد: افزایش تعداد تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ نشان دهنده اعتماد مردم به این سامانه و پاسخگویی مناسب مدیران شهری به مشکلات مردم است.

سلامی با اشاره به این که طی سال گذشته هزار ۲۷۵ تماس با مضامین مربوط به این سازمان ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۴۲ پیام مربوط به پارک‌های موضوعی دانش، گل ها، مینیاتوری، ریحانه و ... بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین کاشت نهال، تعمیر و نگهداری از تجهیزات بوستان‌ها و نگهداری از فضای سبز یکی از مهم‌ترین محور‌های تماس‌های مردمی طی سال گذشته است.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->