اکران گسترده پیام‌های اتحاد و فضاآرایی شهر مشهد به مناسبت هفته وحدت هوای کلانشهر مشهد در وضعیت «ناسالم» برای همه گروه‌ها (۱۶ شهریور ۱۴۰۴) آلودگی هوای مشهد، معادل مصرف ۶ نخ سیگار در روز | شناسایی روزانه ۱۷ هزار خودروی دودزا در مشهد شرایط نظافت معابر مشهد در دوره بعد از مشروطه | روزگاری نظافت شهر با نظمیه بود مشهد به رنگ سبز درآمد + تصاویر معاینه فنی ۶۲۵۰ خودروی خدماتی، هر سه ماه یک‌بار | گشت آلایندگی در سطح شهر، ابتکار ملی شهرداری مشهد است زوال تدریجی درختان چنار‌ خیابان کوهسنگی مشهد مدیرعامل شرکت بهره‌بردار قطار‌شهری مشهد: تحریممان کردند، قطعات را خودمان ساختیم بلاتکلیفی ۱۱ هزار مترمربع زمین در چراغچی ۳۶ مشهد | کمبود اعتبار مانع احداث فضای سبز آزادسازی ۱۸ هکتار زمین در اراضی خطیب مشهد | ۳۰ سال انتظار به لبخند رسید شهردار مشهد مقدس خبر داد: استفاده سالانه ۱۱.۲ میلیون متر مکعب پساب برای آبیاری فضای سبز شهر مشهد صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان رضوی در پی پیش‌بینی خیزش گردوغبار (۱۵ شهریور ۱۴۰۴) اعتبار ۱.۵ همتی برای نهضت ۵ میلیون مترمربع آسفالت در مشهد | هزینه هر مترمربع آسفالت حدود ۵۰۰ هزار تومان است همزمان با هفته وحدت، مشهد به رنگ سبز درآمد از وعده تا عمل | سرنوشت متروی گلبهار_مشهد در ۱۴ سال گذشته تداوم آلودگی هوا در مشهد | شاخص کیفی در وضعیت ناسالم (۱۵ شهریور ۱۴۰۴) پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی احداث و تجهیز ساختمان تطهیر آرامستان بهشت رضا(ع) ایمن سازی زیرساخت‌های اتوبوسرانی مشهد در آستانه سال تحصیلی جدید پرونده حاشیه شهر مشهد روی میز وکلای ملت| وزرای کشور و راه، مسئول رسیدگی به حاشیه‌شهر می‌شوند (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) مجلس، اعتبارات ملی را به مشهد می‌آورد| بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

رصد نظرات شهروندان در سامانه ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۳۵۰
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
رصد نظرات شهروندان در سامانه ۱۳۷
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: رصد نظرات شهروندان در پیگیری الویت های کاری و برنامه ریزی ها نقش به سزایی دارد
به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا سلامی  افزود: سامانه ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری در ساختار شهرداری فعال شده و به نحو مطلوبی زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی شده است.

وی این سامانه را یکی از بهترین روش‌های ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداری در راستای مشارکت آنان در اداره شهر دانست و افزود: از طریق این سامانه نظارت شهروندان بر امور، مشارکت در تصمیم گیری‌های شهری، کاهش مراجعات حضوری، افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده و تشخیص اولویت‌های برنامه‌های شهری، شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد دستیابی به اهداف سازمانی را در گرو ارتباط مدیران با مردم دانست و بیان کرد: افزایش تعداد تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ نشان دهنده اعتماد مردم به این سامانه و پاسخگویی مناسب مدیران شهری به مشکلات مردم است.

سلامی با اشاره به این که طی سال گذشته هزار ۲۷۵ تماس با مضامین مربوط به این سازمان ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۴۲ پیام مربوط به پارک‌های موضوعی دانش، گل ها، مینیاتوری، ریحانه و ... بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین کاشت نهال، تعمیر و نگهداری از تجهیزات بوستان‌ها و نگهداری از فضای سبز یکی از مهم‌ترین محور‌های تماس‌های مردمی طی سال گذشته است.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->