برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها
مستند «۴۰ سال راکی: تولد یک کلاسیک» ۲۰ خرداد به صورت رایگان منتشر می‌شود

استالونه به روایت استالونه + ویدئو تریلر

  • کد خبر: ۲۸۶۸۰
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
استالونه به روایت استالونه + ویدئو تریلر
سیلوستر استالونه راوی مستندی است با عنوان «۴۰ سال راکی: تولد یک کلاسیک» که قرار است از ۹ ژوئن به نمایش درآید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مستند «راکی» با صدای خود سیلوستر استالونه به عنوان راوی، به صورت آنلاین از ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) در دسترس همگان خواهد بود.

 

فیلم «۴۰ سال راکی: تولد یک کلاسیک» را درک وین جانسون نوشته‌اند و خودشان تهیه کرده اند. این مستند نگاهی عمیق دارد به فیلم سینمایی «راکی» به عنوان فیلم اصلی و اوریجینال این مجموعه.

 

تریلر رسمی این مستند نشان‌ می‌دهد که نگاه شخصی  استالونه پررنگ است و فیلم از زاویه دید او روایت می‌شود.

 

جانسون با صدور اطلاعیه‌ای گفته است: «این مستند هدیه‌ای طلایی برای طرفداران راکی است. اثری جذاب از تاریخ فیلم که توسط خود راکی و سیلوستر استالونه روایت شده و به مخاطب تجربه‌ای صمیمی را منتقل می‌کند و مخاطبان می‌توانند فیلم‌هایی را که هرگز ندیده بودند و مربوط به این فیلم است و ماجراهایی از پشت صحنه فیلم را درباره اینکه این فیلم چگونه ساخته شد، در این مستند بیابند.»

 

جانسون در سال ۲۰۱۷ هم مستندی ساخته بود با عنوان «جان جی آویلدسن: سلطان کم‌شانس‌ها» درباره «راکی». او سازنده مستندی درباره «کاراته کید» هم بوده است. او همچنین کارگردان مستند دیگری است با عنوان «استالونه: فرانک، این است» درباره برادر سیلوستر استالونه.
 

ابتدا قرار بود مستند «۴۰ سال راکی» در شبکه اینترنتی اپیکس منتشر شود. این شبکه فیلم‌های راکی و فیلم‌های مرتبط با آن مانند «کرید» را زمستان پیش نمایش داده بود.

 

فیلم نخست راکی برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای جان جی. آویلدسن، برنده جایزه اسکار بهترین تدوین، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد و سیلوستر استالونه نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. دیگر بازیگران فیلم شامل بورگس مریدیت، برت یانگ و تالیا شایر نیز نامزد اسکار شدند.

 

استالونه ۷۳ ساله کارش را در هالیوود ادامه می‌دهد. او اخیرا بازیگر فیلم‌های مختلفی بوده که «محافظان گالاکسی ۲» و «رمبو: آخرین خون» از جمله آن‌هاست.

 

تریلر مستند

 

منبع: مهر/ ایندی وایر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->