استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

ریچارد مسون: پدرم به دلیل دیدار لیورپول و اتلتیکو درگذشت

  • کد خبر: ۲۸۸۰۸
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
ریچارد مسون: پدرم به دلیل دیدار لیورپول و اتلتیکو درگذشت
خانواده ریچارد مسون معتقدند پدرشان به دلیا حضور در دیدار لیورپول و اتلتیکومادرید جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار لیورپول و اتلتیکومادرید در یازدهم مارس یکی از آخرین بازی‌هایی بود که پیش از آغاز وضعیت اضطراری در جهان به خاطر کووید ۱۹ به صورت نرمال برگزار شد.

 

در آن زمان برگزاری این دیدار با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد چون موجب سرعت در همه‌گیری شد. در شبی که اتلتیکو صعود کرد تعداد زیادی از هواداران روخی بلانکو در آنفیلد حضور داشتند.

این در حالی بود که به آن‌ها توصیه شده بود برای احتیاط به انگلیس سفر نکنند. اکنون یک خانواده بریتانیایی از این بازی شکایت کرده است. ریچارد مسون ۷۰ ساله در هفدهم آوریل به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

خانواده این هوادار انگلیسی گفتند: ۹۹ درصد احتمال دارد او در این بازی به کووید ۱۹ مبتلا شده باشد. او جلوی هواداران اتلتیکو در ورزشگاه نشسته بود. کاملا آشکار است که ویروس در آن جا وجود داشت اما زمانی که دولت اعلام می‌کند همه چیز خوب است به آن اهمیت می‌دهیم.

در نهایت ریچارد یک ماه پس از آن دیدار لیگ قهرمانان اروپا درگذشت. اکنون خانواده‌اش خواستار توضیح هستند و یک پرونده را در رابطه با اتفاقی که افتاد باز کرده‌اند. خانواده مسون گفت: دولت خیلی دیر عمل کرد و می‌دانست که چنین اتفاقی می‌افتد. اکنون به حرف‌هایی که می‌زند اعتماد نداریم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->