واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! عذرخواهی وحید شمسایی و حسین طیبی بابت حذف‌ از جام جهانی فوتسال ازبکستان ماهواره چمران ۱ آماده انجام ماموریت اصلی (۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) توکن‌های همسترکامبت به کیف پول کاربران منتقل شد | برداشت از طریق دکمه Direct claim چگونه است؟ توکن همستر کامبت لیست شد + قیمت اولیه گوگل سه میلیارد دلار داد تا دوباره این نوابغ را استخدام کند زمان عرضه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد + ویدئو استفاده پلیس از ابزار هوش مصنوعی که ۸۱ سال زمان حل پرونده‌ها را به ۳۰ ساعت کاهش می‌دهد سم آلتمن می‌گوید تا رسیدن به هوش مصنوعی بسیار پیشرفته فاصله زیادی نداریم فرانسه اولین کشوری که وزیر هوش مصنوعی دارد ویدئو | آیفون ۱۶ در یک قدمی واردات؟ پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳) استفاده‌نکردن از ظرفیت اینترنت اشیاء در گازسنجی معادن آموزش کامل بازی تلگرامی نات پیکسل (Not Pixel) + فیلم انفجار گلکسی بادز FE سامسونگ درون گوش یک کاربر + عکس راهنمای مینی‌گیم جدید کلید همسترکامبت برای دریافت الماس (پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳) سود میلیون دلاری در زنده کردن سلبریتی‌های مُرده با هوش مصنوعی ورود آیفون ۱۶ به ایران | موبایلی که همچنان رجیستر نمی‌شود ویدئو | سقوط موشک فضایی چین روی سکوی فرود
سرخط خبرها

واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد!

  • کد خبر: ۲۹۰۸۷۱
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد!
همسترکامبت، ایردراپی با میلیون‌ها کاربر که چشم انتظار نتیجه‌ای ارزشمند بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازی همسترکامبت (Hamster kombat)، با لیست کردن توکن خود به قیمتی پایین، میلیون‌ها کاربر را ناامید کرد و با واکنش‌های شدیدی روبه‌رو شد. در ادامه به تحلیلی از آغاز ، پیش‌برد همسترکامبت و ایردراپ‌ها و واکنش کاربران می‌پردازیم.

آغاز مسیر ایردراپ‌های تلگرامی

همه چیز از لیستینگ نات کوین شروع شد؛ بازی‌ای مبتی بر تلگرام که با ضربه زدن روی صفحه، توکن‌ دریافت می‌کردید. پس‌از لیست نات‌کوین کاربران به دودسته تقسیم شدند: آنهایی که بدون سرمایه سود ۱۰۰ درصدی بسیاری بدست آوردند و آنهایی که حسرت خوردند که چرا به این ایردراپ تلگرامی اعتماد نکردند.

این آغازی برای شروع صد‌ها بازی تپ تو ارن تلگرامی بود که بسیاری از آنها به هر نحوی که توانستند به کلاهبرداری از کاربران پرداختند. برخی از این بازی‌ها از نظر مالی مردم را داغ‌دار کردند و برخی از نظر زمانی!

تحلیلی بر مسیری که همسترکامبت پیش‌برد

همسترکامبت، ایردراپی با میلیون‌ها کاربر که چشم انتظار نتیجه‌ای ارزشمند بودند امروز (پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳) لیست شد.

این ایردراپ با سبکی جدید و محیطی سرگرم کننده‌تر از بازی‌های تپ تو ارن، میلیون‌ها کاربر را از سراسر جهان به خودش جذب کرد، پر کاربرترین ایردراپ تلگرام شد و چند رکوردگینس را هم جابه‌جا کرد!

زیر ساخت قوی همسترکامبت، باعث می‌شد که کاربران از بازی کردن خود لذت ببرند و با فکر به نتیجه ارزشمندی که از این بازی کسب خواهند کرد، زمان بسیاری از زندگی خودرا پای آن بنشینند.

اما علت پر مخاطب بودن همسترکامبت فقط همین نبود! بلکه این بازی از ابتدای کار، تمام کاربران را برای بدست آوردن دستاورد‌های بیشتر، مجاب می‌کرد که دوستان خود را، هربار بیشتر و بیشتر به بازی دعوت کنند که در نتیجه‌ی این دعوت‌ها، خود اکوسیستم همسترکامبت در رأس این هرم، تنها افرادی بودند که سود بردند.

سودی میلیارد دلاری، نه فقط از پلتفرم تلگرام بلکه از پلتفرم یوتیوب!

واکنش مردم به قیمت توکن همستر | فاجعه ایردراپی همه را ناامید کرد

یوتیوب برای هر هزار بازدید حدود ۱۸ دلار و برای هر یک میلیون بازدید ویدئو در آن بالای ۵ هزار دلار به صاحب کانال پرداخت می‌کند. حال با نگاهی به کانال یوتیوب همسترکامبت، به عمق سود هنگفتی که سازندگان این پلتفرم کردند پی می‌بریم؛ کانالی که تمام ویو‌های آن میلیونی است که این ویو‌ها را هم با گول زدن کاربران و وعده‌ی تاثیر زیاد انجام تسک‌ها در توکن دهی بدست آورد. (انجام تسک‌ها و دیدن ویدئو‌های یوتیوب به صورت روزانه، کمترین ارزش را در میزان توکن دهی به کاربران داشت.)

واکنش کاربران

پس‌از اعلام میزان توکن‌های همستر کاربران، تنها افرادی سود بردند که بیشترین زیر مجموعه از دوستان خود را به این بازی اضافه کردند (و افرادی که با تقلب پیش رفتند و بن نشدند)، در صورتی که ادمین‌های همسترکامبت در طول این شش ماه که از آغاز پروژه می‌گذرد، تاکید بسیاری روی ارزش پرافیت افراد داشتند.

پس‌از آن کاربران همسترکامبت، که روزی از این ایردراپ دفاع می‌کردند و دوستان خود را به آن دعوت می‌کردند، نسبت به این بی عدالتی شروع به اعتراضی بی نتیجه کردند، و شاهد بودیم که برخی کانال‌ها کمپین‌های اعتراضی خود را راه انداختند.

واکنش مردم به قیمت توکن همستر | فاجعه ایردراپی همه را ناامید کرد

و حال پس‌از لیستنیگ این بازی با قیمتی پایین و دور از منطق (نسبت به میزان زمان و فعالیت افراد در این بازی)، شاهد ناامیدی میلیون‌ها کاربر این پلتفرم و ریزش عجیب کانال‌های مختلف همسترکامبت هستیم.

واکنش مردم به قیمت توکن همستر | فاجعه ایردراپی همه را ناامید کرد

فصل دوم؟

همسترکامبت پس‌از این از کاربرانش دعوت کرده که در فصل دوم این بازی هم به فعالیتشان ادامه دهند! اما باتوجه به وضعیت فعلی و ریزش کاربران، به نظر نمی‌رسد که موفقیت چشم‌گیری در انتظار فصل دوم این بازی باشد.

سخن آخر

همیشه توصیه شده‌است که به ایردراپ‌های تلگرامی با دید بازی نگاه کنید و زمان خود را آنقدر برای آنها نگذارید که در آخر به پشیمانی گرفتار شوید؛ اما پس‌از این چند سوال از جامعه‌ی مخاطبان این دسته بازی‌ها به میان می‌آید:

از قیمت توکن همسترکامبت راضی هستید؟

آیا شما باز هم به بازی همسترکامبت ادامه می‌دهید؟

پس‌از این به بازی و فعالیت در دیگر ایردراپ‌های تلگرامی ادامه خواهید داد و به آنها اعتماد می‌کنید؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->