تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

«هوکر» در هوای شهر

  • کد خبر: ۲۹۰۹۲۷
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
«هوکر» در هوای شهر
اردوی تیم‌ملی راگبی بانوان این روزها به میزبانی خراسان و با حضور ستارگان مشهدی برگزار می‌شود.

مژده رنگیان| به گزارش شهرآرانیوز، بانوان «سون» در مستطیل سبز با سرعت به سمت هدف می‌دوند. گروهی برای رسیدن به گل و گروهی دیگر برای رسیدن به توپ از جان مایه می‌گذارند. توپ راگبی با آن شمایل نامتعارفش در دستان دختران ایرانی که خودشان را برای آوردگاه آسیایی آماده می‌کنند، این سوی و آن سو می‌شود. اینجا تمرین تیم‌ملی راگبی بانوان ایران است؛ تمرینی به میزبانی استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد که البته در زمین چمنی در ییلاقات شاندیزطرقبه برگزار می‌شود. آب‌وهوای خوب محل تمرین شادابی خاصی به کار بانوان راگبی‌باز ایرانی داده است. پانزده دختر راگبی‌باز ایرانی حالا در اردوی مشهد به‌دنبال ارتقای جایگاه راگبی زنان ایران در سطح آسیا هستند؛ رؤیایی که شاید تا نیمه مهر محقق شود.

جزئیات بیشتر از اردوی راگبی‌بازان

اردوی متصل به اعزام ملی‌پوشان بانوی راگبی‌باز کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا از بیست‌وچهارم شهریور آغاز شده است و تا دهم مهر ادامه دارد؛ اردویی با حضور پانزده دختر ایرانی که از میان ۲۵ بازیکن دعوت‌شده به مرحله اول خودشان را به اینجا رسانده‌اند. عبدا... حسن‌پور، رئیس انجمن راگبی خراسان‌رضوی، در حاشیه این اردو به شهرآراورزشی گفت: این اردو متصل به اعزام برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور نپال خواهد بود که قرار است دوازدهم مهر برگزار شود.

رقیبانی که چندملیتی هستند

زهرا قربانی، سرمربی تیم‌ملی راگبی بانوان ایران، درباره اردوی مشهد اظهار کرد: این دومین اردوی تیم‌ملی راگبی بانوان است. اردوی اول قبل از سال برگزار شد و دعوت‌شدگان به مسابقات قطر اعزام شدند. امسال ترکیبی از بچه‌های اعزامی به قطر و بازیکنانی که مربیان استان‌های مختلف به‌عنوان بازیکن شایسته به ما معرفی کردند، در این اردو هستند. میانگین سنی این بچه‌ها پایین است و آنها می‌تواند آینده راگبی بانوان ایران باشند. او با اشاره به رقیبان ایران در این تورنمنت یادآور شد: سطح مسابقاتی که اعزام می‌شویم، بالاست و هشت تیم در این رقابت‌ها حضور دارند. تیم‌های هند و عربستان از رقیبان اصلی ما هستند. کشور‌های عربی هم به‌واسطه بازیکنان چندملیتی‌شان می‌توانند رقیبان سختی برای ما باشند.

۴ مشهدی در اردوی ملی

اردوی تیم‌ملی راگبی بانوان ایران درحالی در مشهد ادامه دارد که چهار بازیکن مشهدی هم در این فهرست حضور دارند. مهدیه کریمی، زهرا ایزانلو، نسترن فلاح و لیلا جوانمرد چهار مشهدی حاضر در اردوی تیم‌ملی هستند. قربانی در این‌باره گفت: مشهد ظرفیت خوبی در راگبی دارد و ما هم امروز در میان پانزده بازیکن حاضر در اردو چهار بازیکن مشهدی داریم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا این چهار نفر در فهرست نهایی هم هستند، یادآور شد: از بین این پانزده نفر درنهایت باید دوازده نفر را برای اعزام به مسابقات نپال انتخاب کنیم و از الان نمی‌توانم بگویم کدام‌یک از بچه‌ها از ترکیب خط می‌خورند. اکنون همه پانزده نفر با تمرکز زیاد تمریناتشان را ادامه می‌دهند و امیدوارم درنهایت بتوانیم بهترین ترکیب را با خود به مسابقات آسیایی ببریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->