انجام بیش از ۷ میلیون و ۷۹۲ هزار سفر از طریق خطوط مترو مشهد در مهرماه ۱۴۰۴ اجرای کامل قانون عوارض آلایندگی در مشهد از ابتدای آذرماه عبور شهرداری مشهد از سال سخت مالی با ۸ راهبرد جدید| سازمان‌های شهرداری از هزینه‌محوری به درآمدزایی رسیدند + فیلم درباره سرشماری نفوس مشهد که سال ۱۲۵۷ انجام شد، اما سال ۱۳۸۲ انتشار یافت | فراموشی ۱۲۵‌ ساله! بهره‌برداری از سکو‌های دوم فاز اول خط ۳ متروی مشهد| افزایش ساعات سرویس دهی فردا (۱۹ آبان ۱۴۰۴) آب مناطقی از مشهد، ۶ ساعت قطع می‌شود محاسبه کرایه سرویس مدارس در مشهد آنلاین شد کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس شماره ۷۳ در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد سازمان مپ مشهد با تحول کیفی، بوروکراسی اداری را ۵۰ درصد کاهش داد تحقق ۵۰ درصدی درآمد‌های شهرداری مشهد در حوزه درآمد‌های عمومی و املاک + فیلم تداوم اجرای پروژه‌های شهری در مشهد با وجود محدودیت‌های اقتصادی قیمت امروز پول افغانی (۱۸ آبان ۱۴۰۴) ضرورت بازتعریف کیفیت در مدیریت شهری مشهد قلندرشریف: شهرداری با روش‌های جدید درآمدی و مدیریت املاک، به‌دنبال حل مشکلات مالی شهری است توسعه ۷۰۰ کیلومتری زیرساخت فیبر نوری در مشهد طی شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴ دبیرکل سابق ناتو: خروج آمریکا از افغانستان بزرگ‌ترین شکست ناتو است افزایش آلودگی هوا در مشهد | شاخص به ۱۲۰ رسید و برخی مناطق در وضعیت هشدار (یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴) هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۱۸ آبان ۱۴۰۴) آیا آب در مشهد هم جیره‌بندی خواهد شد؟ قلندرشریف: مرکز تخصصی دندان‌پزشکی شهرداری مشهد در مسیر ارتقای رفاه پرسنل، افتتاح می‌شود + آدرس
سرخط خبرها

برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر»

  • کد خبر: ۲۹۱۶۱۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر»
نشست کارگروه نظارت بر مطالعه «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» در موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» باحضور مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا، ناظر علمی، مشاور طرح و نمایندگانی از حوزه‌های مرتبط در موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.

اهمیت و ضریب پژوهش و نیز چهارچوب علمی و نظری روش‌شناسی و نظام گونه‌بندی پژوهش در این جلسه بررسی شد.

موسسه فرهنگی شهرآرا که مجری این طرح است با هدف شناسایی ویژگی‌های کمی و کیفی مصرف رسانه‌ای محلات مشهد و گونه‌شناسی مصارف رسانه‌ای در میان ساکنان محدوده‌های مشخص‌شده و نیز شناسایی ضریب نفوذ رسانه‌های منتخب در میان ساکنان اقدام به اجرای این طرح کرده است که قرار است طی ۵ ماه آینده به نتیجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->