مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در مشهد برگزار شد + فیلم (۴ آبان ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: رصدخانه شهری مشهد، کامل‌ترین مجموعه کشور است نام‌گذاری «بولوار مشهد» در شهر رفسنجان معاون حقوقی وزیر خارجه به کابل سفر کرد آلودگی هوا مهمان ناخوانده و ماندگار مشهدی‌ها | پیش‌بینی تداوم آلودگی هوای شهر طی روزهای آینده (۴ آبان ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: امنیت پایدار، بستر خدمت به مردم است صدور هشدار خودمراقبتی برای شهروندان مشهدی در پی پیش‌بینی آلودگی هوا | ممنوعیت هرگونه فعالیت ورزشی در فضای روباز (۳ آبان ۱۴۰۴) موحدیان: جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر برای استیضاح شهردار مشهد نبود ترامپ برای دیدار با امیر قطر به دوحه می‌رود مشهد از نظر مدیریت، تفکیک و جمع‌آوری مکانیزه پسماند، جزو شهر‌های پیشرو است ضرب‌الاجل به ۳ اداره برای حل مشکلات شهرک مهرگان مشهد آمار، ابزار اصلی خدمت به شهروندان مجید مرتضایی: فوتسال افغانستان دیگر پدیده نیست، یکی از قدرت‌های آسیا است آلودگی هوای مشهد تا فردا (یکشنبه، ۴ آبان ۱۴۰۴) ادامه دارد | خطر تنفس برای گرو‌ه‌های حساس حاجی‌بگلو: جشنواره طعم و رنگ الگویی ملی از نشاط اجتماعی در مشهدالرضا(ع) است جشنواره‌های فصلی زمینه‌ساز شادی و همدلی در مشهد هستند حجت‌الاسلام منصوریان: شهروندان مشهدی از فضاهای شاد شهری استفاده کنند شهردار مشهد مقدس: جشنواره‌های فصلی به نشاط اجتماعی کمک می‌کنند + فیلم
سرخط خبرها

برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر»

  • کد خبر: ۲۹۱۶۱۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر»
نشست کارگروه نظارت بر مطالعه «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» در موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» باحضور مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا، ناظر علمی، مشاور طرح و نمایندگانی از حوزه‌های مرتبط در موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.

اهمیت و ضریب پژوهش و نیز چهارچوب علمی و نظری روش‌شناسی و نظام گونه‌بندی پژوهش در این جلسه بررسی شد.

موسسه فرهنگی شهرآرا که مجری این طرح است با هدف شناسایی ویژگی‌های کمی و کیفی مصرف رسانه‌ای محلات مشهد و گونه‌شناسی مصارف رسانه‌ای در میان ساکنان محدوده‌های مشخص‌شده و نیز شناسایی ضریب نفوذ رسانه‌های منتخب در میان ساکنان اقدام به اجرای این طرح کرده است که قرار است طی ۵ ماه آینده به نتیجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->