بازدید شهردار مشهدمقدس از مجتمع سامان‌دهی پرنده‌فروشان مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) افزایش واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد در اولویت شهرداری تزریق اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل مشهد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) با نصب نرم‌افزار شهرمن از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید سومین مرکز امداد گل و گیاه شهرداری مشهد در آستانه بهره‌برداری در جست‌وجوی تاریخ ۶۰۰‌ساله «مهر مادر» پروژه‌های زودبازده؛ الگوی موفق سهیم‌شدن مردم مشهد در مدیریت شهر سنگ‌نگاره‌های تاریخی «دیزدر» مشهد در پناه قانون ۱۱۰۰‌میلیارد تومان، سهم شهرداری منطقه ۲ مشهد از اعتبارات عمرانی ۱۴۰۳ سنگ‌نگاره‌های روستای شلگرد در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) بهسازی بافت آبکوه مشهد با نظرات شهروندان عملیات اجرایی پروژه بوستان موضوعی کودک و سلامت در مشهد به زودی آغاز می‌شود برنامه‌ریزی ویژه شهرداری مشهد برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و قطر درباره مسیری که روزگاری میزبان جنوبی‌ترین قراول‌خانه مشهد بود | «مهرآیین»؛ کوچه‌ای گرفتار بین دیروز و امروز مشهد، پیشگام در پایش امواج الکترومغناطیسی شهری ترافیک سنگین در سه‌راه راهنمایی و میدان‌های جهاد و سپاد در مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۰۷۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۶ مهر ۱۴۰۳) مه‌گرفتگی در گردنه تیوان دید رانندگان را محدود کرد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) پروژه‌های راکد مشهد تعیین تکلیف شدند امید و انتظار برای اجرای شارستان امیرالمؤمنین (ع) در محله کوی مهدی مشهد وجود ۶ گذر محله تاریخی در مشهد مشهد هنوز با تحقق شهر دوستدار کودک فاصله دارد | رؤیای شهری برای کودکان
سرخط خبرها

برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر»

  • کد خبر: ۲۹۱۶۱۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر»
نشست کارگروه نظارت بر مطالعه «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» در موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» باحضور مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا، ناظر علمی، مشاور طرح و نمایندگانی از حوزه‌های مرتبط در موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.

اهمیت و ضریب پژوهش و نیز چهارچوب علمی و نظری روش‌شناسی و نظام گونه‌بندی پژوهش در این جلسه بررسی شد.

موسسه فرهنگی شهرآرا که مجری این طرح است با هدف شناسایی ویژگی‌های کمی و کیفی مصرف رسانه‌ای محلات مشهد و گونه‌شناسی مصارف رسانه‌ای در میان ساکنان محدوده‌های مشخص‌شده و نیز شناسایی ضریب نفوذ رسانه‌های منتخب در میان ساکنان اقدام به اجرای این طرح کرده است که قرار است طی ۵ ماه آینده به نتیجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->