نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟
سرخط خبرها

نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد

  • کد خبر: ۲۹۲۶۶۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد
به تازگی اولین تصاویر گوشی شیائومی ۱۵ منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی‌های پرچمدار Xiaomi ۱۵ رونمایی کند. اخیرا نیز شاهد انتشار اولین تصاویر از شیائومی ۱۵ پرو هستیم که شایعات پیشین در رابطه با مشخصات این گوشی را تایید می‌کنند.

بنابر گزارش‌های منتشر شده گوشی‌های قدرتمند شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ماه) به‌صورت رسمی رونمایی خواهند شد. این گوشی‌ها ابتدا در چین عرضه می‌شوند و پس از مدتی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرند. گرچه به‌لطف فعالان مجازی شاهد اولین تصاویر از گوشی پرچمدار شیائومی ۱۵ پرو هستیم. نماینده جدید چینی‌ها در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد. شیائومی یک نسخه خاص تیتانیومی را نیز در دست توسعه دارد

با نگاهی به بدنه پشتی Xiaomi ۱۵ Pro می‌توان گفت که این گوشی از نظر طراحی تفاوت چندان زیادی با شیائومی ۱۴ پرو ندارد. همچنان جزیره دوربین حالتی مربعی دارد و در گوشه سمت چپ قرار گرفته است. چهار دایره نیز میزبان حسگر‌های مختلف هستند. تنها تفاوت محسوس را می‌توان خارج شدن فلاش LED از جزیره دوربین و انتقال آن به بدنه اصلی گوشی دانست.

نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد

پیشتر گفته شده بود که شیائومی ۱۵ پرو از یک پنل ۶.۷۸ اینچی امولد بهره می‌برد. این پنل از چهار گوشه دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و توسط شرکت TCL ساخته شده است. همچنین صفحه‌نمایش شیائومی ۱۵ پرو از رزولوشن ۲K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در کنار ۱۶ گیگ رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی در این گوشی استفاده کرده باشد.

در تصاویر منتشر شده از شیائومی ۱۵ پرو می‌توان برند لایکا را در بخش دوربین مشاهده کرد. برندی که می‌تواند به‌نوعی تضمین‌کننده کیفیت تصویر‌برداری باشد. در این زمینه شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۳ اینچی و دیافراگم f/۱.۴، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری و حداقل فاصله فوکوس ۳۰ سانتی‌متر هستیم. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی حضور دارد.

شیائومی قصد دارد تا پنج سال آپدیت‌های اصلی اندروید را برای گوشی پرچمدار خود عرضه کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی ۹۰ وات، شارژ بی‌سیم ۸۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات اشاره کرد. شیائومی می‌خواهد نسخه تیتانیومی مدل ۱۵ پرو را با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای عرضه کند. گرچه هنوز جزئیات مربوط به محدودیت‌های این قابلیت مشخص نیست.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->