سرخط خبرها

ساحلی‌بازان مشهدی در لیگ‌برتر

  • کد خبر: ۲۹۳۱۱۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
ساحلی‌بازان مشهدی در لیگ‌برتر
تیم والیبال‌ساحلی استان خراسان رضوی هزینه ورودی رقابت‌های لیگ‌برتر را واریز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم والیبال‌ساحلی مشهد که فصل پیش اولین‌بار در لیگ‌برتر به میدان رفت، امسال هم پس از کش‌وقوس‌های فراوان هزینه ورودی این رقابت‌ها را پرداخت کرد تا همچنان سهمیه استان در این مسابقات حفظ شود. این درحالی است که شنیده‌ها حاکی از آن است که «دانش و توپ»، اسپانسر پارسال، امسال بنای تیم‌داری ندارد و هیئت‌والیبال استان باید فکری به حال این ماجرا کند.

گفته می‌شود ساحلی‌بازان با حمایت هیئت و کمیته والیبال‌ساحلی هزینه ورودی رقابت‌ها را پرداخت کرده‌اند که نامشان در میان ۹ تیم حاضر در قرعه‌کشی باشد، تا بعد فکری به حال خود کنند. لیگ‌برتر والیبال‌ساحلی امسال با شرکت ۹ تیم مشهد، ساوانای سمنان، رازین‌پلیمر، سنگ‌آهن بافق، شهداب یزد، پیکان دیر، پارس جنوبی، شهرداری مراغه و فولاد هرمزگان برگزار خواهد شد.

قرار است هفته اول این رقابت‌ها بیست‌وچهارم مهر به میزبانی سنگ‌آهن بافق یزد برگزار شود.

ساحلی‌بازان خراسانی پارسال با وجود اینکه نخستین‌فصل حضورشان در این آوردگاه را تجربه می‌کردند، توانستند در پایان دور گروهی در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرند و به پلی‌آف صعود کنند. تیم مشهد در پلی‌آف هم عملکرد خوبی داشت و با وجود اینکه از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، توانست در دو بازی نفس پارس‌جنوبی‌جم قدرتمند را بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->