معرفی ۶۴ نفر از مدال‌آوران برای ادامه تحصیل به دانشگاه‌ها دستگیری ۴ شرور در منطقه پنجتن مشهد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) تولد نوزادان چهارقلو در سومین زایمان مادر کرمانشاهی (۱۷ مهر ۱۴۰۳) انتشار فراخوان امریه بنیاد ملی نخبگان ۱۵ تا ۴۹ سالگی، سنین مناسب برای بارداری | داشتن فرزند بیشتر نشانه بودن در طبقه اجتماعی پایین‌تر نیست وزیر آموزش و پرورش: میزان کاغذ مصرفی برای کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ هزار تن است ۲۱ فوتی در مازندران بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی (۱۷ مهر ۱۴۰۳) اقدامات وزارت بهداشت برای کاهش مرگ و میر کودکان | غربالگری تکامل سه میلیون و ۳۶۰ هزار کودک تجهیز بیمارستان قائم(عج) مشهد به دستگاه تشخیص زودرس بیماری‌های روماتیسمی بیش از ۹ میلیون مسافر در خراسان رضوی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند معاون وزیر دادگستری: تعداد کودکان کشور از جمعیت بیش از ۴۰ کشور کوچک دنیا بیشتر است + فیلم رئیس جمعیت هلال‌‌احمر جمهوری اسلامی: در دو روز گذشته، حداقل ۱۱ امدادگر در حملات صهیونیست‌ها به لبنان شهید شده‌اند درباره رفاه در زندگی که به‌تنهایی حال کودکان را خوب نمی‌کند | رنج پنهان کودکی دارو‌های نسل جدید دیابت به حمایت‌های بیمه‌ای نیاز دارد خراسان رضوی در بین ۵ استان با بیشترین کودک بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی دستیار ویژه رئیس‌جمهور: ما از منظر کودک، باید برای کودکان سیاست‌گذاری کنیم واکسن آنفلوانزا زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیست ترافیک سنگین در میدان استقلال و بولوارهای کوثر و عبادی در مشهد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی وضع هوای سراسر کشور تا اواخر آبان ماه ۱۴۰۳ موضوع «مسکن و اشتغال» همچنان در صدر مشکلات مطرح شده در دیدار‌های مردمی فرماندار مشهد اعمال‌قانون ۲۶۰۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۰۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۷ مهر ۱۴۰۳) قالیباف: همسان‎‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسات نظارتی مجلس پیگیری می‌شود بانک‌های عامل، مهم‌ترین مانع طرح نهضت ملی مسکن روستایی در شهرستان مشهد عمل پیوند قلب باموفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۷ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس جمعیت هلال‌‌احمر جمهوری اسلامی: در دو روز گذشته، حداقل ۱۱ امدادگر در حملات صهیونیست‌ها به لبنان شهید شده‌اند

  • کد خبر: ۲۹۳۲۶۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
رئیس جمعیت هلال‌‌احمر جمهوری اسلامی: در دو روز گذشته، حداقل ۱۱ امدادگر در حملات صهیونیست‌ها به لبنان شهید شده‌اند
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شهادت حداقل ۱۱ نفر از نیروهای امدادی در دو روز گذشته، گفت: آماده امدادرسانی به مردم مظلوم و جنگ‌زده لبنان هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیرحسین کولیوند در گزارشی از سفر دوروزه به سوریه و لبنان، در راستای بررسی راهکار‌های کمک و امدادرسانی به جنگ‌زدگان، اظهار کرد: در اوج حملات رژیم صهیونیستی، همراه وزیر امور خارجه و دو نفر از نمایندگان به لبنان سفر کردیم و ۱۰ تُن اقلام مورد نیاز جنگ‌زدگان را همراه خود به لبنان بردیم.

وی ادامه داد: در لبنان جلسات و دیدار‌های مختلفی با مقامات صلیب سرخ و وزارت بهداشت و … داشتیم و از بیمارستان‌ها بازدید کردیم. ما همانطور که در حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها در این کشور، مصدومان را به ایران منتقل کردیم، آماده امدادرسانی به مردم مظلوم و جنگ‌زده لبنان هستیم.

کولیوند بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی‌ به‌خاطر ارزش‌های اسلامی و دستور بزرگان دین، جهت کمک به نیازمندان اقدام می‌کند و مردم نیز به همین دلیل از اقدامات بشردوستانه حمایت می‌کنند؛ از این نظر قابل قیاس با دیگر مجامع دنیا نیستیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و لبنان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد و حتی شرایط امداد و نجات در محل تخریب ساختمان‌ها و آوار را نیز نمی‌دهد.

کولیوند گفت: آمبولانس‌ها و نیرو‌های امدادی برخلاف قوانین مورد هدف قرار می‌گیرند و در دو روز گذشته، حداقل ۱۱ نفر از نیرو‌های امدادی شهید شده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر با تمامی مشکلاتی که رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرده، در خدمت‌رسانی به مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن حاضر است.

کولیوند اضافه کرد: اساس کار جمعیت هلال‌احمر کمک به تمام مردم نیازمند در ایران و در سراسر دنیاست و روز گذشته ۶۰ تُن اقلام مورد نیاز جنگ‌زدگان ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: جوامع بین‌المللی به بیانیه بسنده نکنند و وارد عمل شوند؛ زیرا امروز مردم مظلوم غزه، لبنان، سوریه و یمن نیاز به کمک دارند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->