سرخط خبرها

بی تفاوتی کاکوتا در مقابل هشدار سفارت فرانسه| برمی‌گردم ایران

  • کد خبر: ۲۹۳۷۷۹
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
بی تفاوتی کاکوتا در مقابل هشدار سفارت فرانسه| برمی‌گردم ایران
کاکوتا، هافبک-مهاجم فرانسوی استقلال که اصالتا کنگویی است، بدون توجه به هشدار سفارت فرانسه درباره تحولات اخیر در خاور میانه اعلام کرده قطعا در ایران و باشگاه استقلال برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود حاضر خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که تحولات سیاسی اخیر در منطقه خاورمیانه موجب نگرانی برخی کشور‌ها نسبت به سلامت و حیات شهروندان خود در این مناطق شده و حتی هشدار‌هایی از سوی سفارت برخی کشور‌ها از جمله سفارت فرانسه برای شهروندان ساکن خود درایران صادر شده تا به دلیل تحولات اخیر ایران را ترک کنند، اما کاکوتاضمن احترام به موازین کشورش، اما به مدیران باشگاه استقلال اطمینان داد بعد از بازی برای تیم ملی کشورش کنگو قطعا به ایران بازخواهد گشت. بی توجهی کاکوتا در شرایطی که پل لو گن فرانسوی به دلیل مشابه از حضور در ایران سرباز زد می‌تواند یک نکته بسیار مهم برای باشگاه استقلال باشد.


بی تردید کاکوتا نیز می‌توانست ازاین هشدار استفاده کرده علاوه برترک ایران و باشگاه استقلال تمام مطالباتش را هم دریافت کند، اما این بازیکن در اوج مسئولیت پذیری و بی آنکه نگران سلامت خود باشد، به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد بعد از بازی برای تیم ملی فوتبال کنگو قطعا به ایران باز خواهد گشت. به این ترتیب استقلالی‌ها می‌توانند از وجود این بازیکن بهره بگیرند و بدون هیچ مشکلی از آن در بازی‌های آتی استفاده کنند. رفتاری که کاکوتا انجام داده قطعا برای همیشه در یاد و خاطره هواداران و مسئولان این باشگاه به نیکی باقی خواهد ماند و برمحبوبیت او خواهد افزود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->